La Fundació La Farga ha lliurat aquest juny els premis la Farga de l'Aram, que concedeix als alumnes de l'Escola d'Art de Vic. En la seva vuitena edició, van participar-hi 15 alumnes de Ceràmica Artística, Tècniques Escultòriques, Fosa Artística i Forja Artística. La temàtica escollida per l'empresa va ser el coure circular.
El primer premi, valorat en 1.200 euros, va ser per l'escultura Lamina de l'alumna Anna Closa (Ceràmica Artística), mentre que el segon, valorat en 600 euros, va ser per a l'escultura Nova Vida de l'alumne Albert Tesifón (Fosa Artística).
La primera escultura de ceràmica, esmaltada amb òxid de coure, és un homenatge a la terra, a l'origen del coure. La segona, de bronze i coure, s'ha fet amb la tècnica de fosa "a la cera perduda" i s'inspira en la sostenibilitat i en la feina que fan els recuperadors de coure.
Anna Closa i Albert Tesifón, de l'Escola d'Art de Vic, premis la Farga de l'Aram
Cultura i Mitjans
La guanyadora s'ha endut 1.200 euros per una escultura esmaltada en òxid de coure
ARA A PORTADA
-
-
Cultura i Mitjans Vic es prepara per a una nova edició de la multitudinària Fira de la Muntanya Irene Giménez i Vinyet
-
Societat El ple de Vic tomba una moció per donar suport institucional a la vaga general de l'11-N Irene Giménez Vinyet
-
Cultura i Mitjans Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 6, 7 i 8 de novembre Irene Giménez Vinyet
Publicat el
21 de juny de 2022 a
les 17:51
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
L'Atlàntida estrena un musical ambientat en una fàbrica de pells de Vic i amb la Guerra Civil de teló de fons
-
Cultura i Mitjans
Creen una nova experiència familiar per descobrir l'entorn natural de Viladrau
-
Cultura i Mitjans
Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 30 i 31 d'octubre i 1 de novembre
-
Cultura i Mitjans
Què fer per la Castanyada 2026 a Osona i el Lluçanès?
-
Cultura i Mitjans
Jornades Miquel Martí i Pol 2026: una programació que connecta poesia, música, educació i territori
-
Cultura i Mitjans
Prop de 16.000 persones visiten la primera edició del Festival Canalla! de Vic
