Els Hostalets de Balenyà posa en marxa aquest dissabte, dia 15 de desembre, les Festes d’hivern 2012-2013, amb un gran ventall d’actes per a totes les edats i per a tots els públics. El programa d’enguany s’estructura en dos blocs principals d’actuació: per una banda, els actes al voltant de les festivitats nadalenques, i per l’altre, els actes de la festa major de Sant Fruitós.
El primer bloc està organitzat bàsicament per les entitats i associacions del municipi i hi podem trobar des d’activitats i tallers infantils, fins a concerts i festes, teatre per a tota la família... Destacar, entre d’altres propostes, “La Plana Sona”, un concurs de grups emergents per al públic jove, el Saló de la infància per als més menuts, el Ball amb la Orquestra Meravella o el Ball de la nit de Cap d'any, amb el grup La Gerunda.
Pel que fa a la festa major de Sant Fruitós, organitzat principalment per la Comissió de Festes i que tindrà lloc a la sala polivalent de l’Ajuntament, trobem també actes diversos: un Concert Jove, un espectacle de titelles infantil, un sopar popular o el ball de festa major. Els actes se celebraran entre el 18 i el 21 de gener.
Balenyà comença les Festes d'hivern
El programa de Nadal s’estira fins a la festa major, a finals de gener.
ARA A PORTADA
Publicat el 14 de desembre de 2012 a les 17:47
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Nova sessió del cicle de conferències «Paisatges Habitacionals» a la seu del COAC a Vic
-
Cultura i Mitjans
La Fira de la Muntanya de Vic arriba a la 44a edició
-
Cultura i Mitjans
Roda de Ter commemora el 22è aniversari de la mort de Miquel Martí i Pol
-
Cultura i Mitjans
Viladrau, capital de la tardor amb la 30a edició de la Fira de la Castanya
-
Cultura i Mitjans
Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 24, 25 i 26 d'octubre
-
Cultura i Mitjans
El Festival de Cinema de Muntanya de Torelló bat rècord de participació amb més de 170 pel·lícules inscrites
