Els ajuntaments de Vic i Santa Eulàlia de Riuprimer i Òmnium Osona han convocat els Premis Literaris Pacte de Sant Sebastià, que arriben a l’onzena edició (la desena, l’any passat, va coincidir amb el Tricentenari). El termini per presentar les obres finalitza el 24 d’abril. Els treballs poden ser de prosa o poesia, en categoria infantil, juvenil i per a adults.
El jurat està presidit per Víctor Pallàs, filòleg i poeta; el secretari és Txevi Rovira, humanista i tinent d’alcalde de Cultura de l’Ajuntament de Santa Eulàlia de Riuprimer; i també en forma part Biel Barnils, poeta i rapsode.
Pel què fa la dotació econòmica, s’ha mantingut la dotació del Tricentenari, la més alta fins ara. Així, destaquen els 500 euros del Premi Especial, que ha de girar entorn la temàtica de la Guerra de Successió. Pel què fa a la resta de les categories, els premis infantils es doten amb 150 euros, els juvenils amb 200 i els d’adults amb 300.
El veredicte i lliurament de premis tindrà lloc el diumenge 17 de maig al matí, a l'ermita de Sant Sebastià, en el marc de la Commemoració del Pacte dels Vigatans.
Convocats els Premis Literaris Pacte de Sant Sebastià
Cultura i Mitjans
Es manté la dotació econòmica del Tricentenari
ARA A PORTADA
-
-
Societat Detinguts dos homes a Vic per assaltar un comerciant en el moment de tancar el seu establiment Agència Catalana de Notícies
-
Societat La central de Sant Quirze de Besora produeix l'equivalent al consum anual de més de 420 llars Agència Catalana de Notícies
-
Societat Angoixa a Osona i el Lluçanès per la fi de la moratòria que limitava l'ampliació de granges Irene Giménez Vinyet
-
Societat El Consell Comarcal aprova definitivament el Pla de Qualitat de l'Aire d'Osona Irene Giménez Vinyet
Publicat el
12 de març de 2015 a
les 08:01
Actualitzat el
12 de març de 2015 a les
08:06
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Creació i criança es donen la mà en una masia d'Osona
-
Cultura i Mitjans
Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 31 de juliol i 1 i 2 d'agost
-
Cultura i Mitjans
Vic amplia la col·lecció de figures de goma amb els gegants de la ciutat amb la vestimenta morisca
-
Cultura i Mitjans
Tornen les Festes de Sant Albert del carrer de Gurb de Vic
-
Cultura i Mitjans
Tona «batega fort» amb la Festa Major 2026
-
Cultura i Mitjans Una nova edició del So de les Pedres omple de visitants Rupit i Pruit
