En l'espectacle, un director general del Patrimoni Cultural negocia per arribar a un acord amb l'home que viu a la colònia industrial perquè l'abandoni. Tot i les nombroses visites l'home es mostra "intransigent" pel que el director general i la seva secretària "faran servir una obscura estratègia per desbloquejar l'afer".
Segons Joan Roura i Jordi Arqués l'espectacle vol ser una mirada irònica a "la classe política actual, a la hipocresia, l'ambició i la falta de valors ètics".
L'espectacle "sorprendrà", segons els seus responsables, pel fet d'aspectes com no utilitzar atrezzo o perquè que s'ha volgut potenciar la interpretació, l'espai sonor i els llums.
El muntatge ha estat creat "a partir d'un full en blanc" amb el treball dels actors de l'espectacle que són Marta Parramón, Jordi Arqués i Cesc Pérez. Joan Roura i l'actor d'Els Joglars Xavier Boada signen el text definitiu. "Projecte Llenamú" va sortir com a idea inicial del llibre "Manlleu Íntim" de Domènec Cavalleria, que era un anecdotari de Manlleu, les fàbriques i el tèxtil.
Joan Roura i Jordi Arqués han dit que l'obra és un espectacle compromès "en una època estranya teatralment parlant". Per Corcia, actualment només fan monòlegs televisiu i musicals que "està bé" però això ha portat a "perdre una mica la funció crítica i més profunda del teatre".
"Projecte Llenamú" s'estrena aquest divendres a les 9 del vespre a la sala d'actes de l'empresa Fundició Dúctil Benito. L'obra es podrà veure al mateix espai el dissabte a les 9 del vespre i el diumenge a les 7 de la tarda. L'espectacle està coproduït pel Museu Industrial del Ter de Manlleu amb qui Corcia ja havia fet produccions conjuntes i l'Ajuntament de Manlleu.
L'espectacle girarà per Catalunya i la companyia en farà una adaptació castellana.