El teatre Cirvianum de Torelló acollirà aquest proper cap de setmana l'estrena del musical “La Vie Bohème”, a càrrec del grup Xarxa de Torelló. El director Jordi Torres ha fet una adaptació de l'òpera rock “Rent”, basada en l'òpera “La bohème” de Giancomo Puccini. El muntatge es podrà veure dissabte, 11 de juliol, a les 9 del vespre i l'endemà diumenge a partir de les 6 de la tarda. L'obra tindrà un preu de 7,50 euros si es compra de forma anticipada o de 9 euros a les taquilles del teatre Cirvianum.
La versió que estrena el grup Xarxa comptarà amb la intervenció de música en directe, ja que l'obra representada esta basada en un popular musical rock, “Rent”, amb música i lletra de Jonathan Larson. Els músics seran Pere Galobardes al teclat, Albert Vila al baix, Xef Vila a la bateria i David Planta a la guitarra.
L'espectacle explica la història d'un grup de joves bohemis, artistes i músics que intenten sobreviure amb la sida. El muntatge s'ha realitzat a partir dels diferents tallers de teatre musical i dansa que s'han anat organitzant durant el curs 2014-2015 amb la participació d'uns 25 alumnes aproximadament.
A més, durant la festa major de Torelló que es portarà a terme el cap de setmana del 25 i 26 de juliol, el grup Xarxa estrenarà la seva pròpia versió “d'El Petit Príncep”.
El grup Xarxa de Torelló estrena un musical
"La Vie Bohème" es podrà veure aquest cap de setmana al Cirvianum de Torelló
ARA A PORTADA
-
Aliança Catalana fitxa un fundador de l'entitat espanyolista Societat Civil Catalana Irene Giménez Vinyet
-
Seguretat, civisme i creixement demogràfic, els «reptes» del govern de Vic per l'últim any de mandat Irene Giménez Vinyet
-
-
-
El Mercat de Música Viva de Vic programa més de 70 concerts amb notable presència d'artistes catalans Irene Giménez Vinyet
Publicat el
08 de juliol de 2015 a
les 16:10
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans El Festival Nits de Cinema Oriental de Vic porta una estrena mundial amb connexions locals
-
Cultura i Mitjans L'Estiu a la fàbrica de Roda de Ter amplia el Festivalet literari per a infants i famílies
-
Cultura i Mitjans
Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 19, 20 i 21 de juny
-
Cultura i Mitjans Vic recupera la memòria de Marià Colomer amb la restauració del cambril de la Pietat i una exposició
-
Cultura i Mitjans
Un Cabró Rock de tornades i comiats
-
Cultura i Mitjans
Guia útil per l'edició més multitudinària del Cabró Rock de Vic
