L'aclamada obra de teatre Les històries de l'avi Josep de la companyia We Color Music fa parada al Teatre Centre de Manlleu aquest diumenge 12 de febrer.
Es tracta d'un musical de petit format que pretén fer reflexionar a l'espectador sobre aspectes de la vida quotidiana i que té com a eix vertebrador les converses entre un avui i la seva neta, sobre qüestions com el pas del temps, les pors i les inseguretats, l'ús de les xarxes socials o la memòria històrica.
El muntatge, que compta amb la presència entre l'elenc interpretatiu de l'actor osonenc Eduard Mauri, de Sant Hipòlit de Voltregà, es va estrenar a Osona el passat novembre, al Casino de Vic.
L'obra va néixer com un podcast de radioteatre que es va emetre durant la pandèmia a l'emissora comarcal Ona Bages, i es va portar per primera vegada als escenaris el setembre del 2020, a la Sala Badabadoc de Barcelona.
El musical «Les històries de l'Avi Josep» fa parada al Teatre Centre de Manlleu
L'aclamat espectacle, que compta amb l'actor osonenc Eduard Mauri, es podrà veure aquest diumenge
ARA A PORTADA
Publicat el 09 de febrer de 2023 a les 19:04
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 27, 28 i 29 de juny
-
Cultura i Mitjans Advocats d'Osona adverteixen el MNAC i Cultura que presentaran una querella si tornen els murals de Sixena
-
Cultura i Mitjans Festival Nits de Cinema Oriental de Vic 2025: tota la programació
-
Cultura i Mitjans «Pols», del vilatortí Ramon Boixeda, guanya el 23è Premi de Poesia Sant Cugat a la memòria de Gabriel Ferrater
-
Cultura i Mitjans El COAC acull una exposició amb els dibuixos previs a les pintures de la façana de la Casa Comella de Vic
-
Cultura i Mitjans Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 20, 21 i 22 de juny