El dies 29 i 30 d’agost, i 4, 5 i 6, se celebrarà la cinquena edició del Versosbisaura, un certamen amb diversos recitals de poesia que es combinen amb la música. Les sessions tindran lloc a tres indrets del Bisaura: Sant Quirze de Besora, Castell de Montesquiu i Sora. Tots els actes són gratuïts.
El Versosbisaura 2009 d’enguany presenta com a gran atractiu el cicle de poesia als parcs, que es farà al Castell de Montesquiu, el 30 d’agost a les 6 de la tarda. El recital anirà a càrrec d’Esteve Plantada i Amadeu Vidal Bonafont.
- Programa del Versosbisaura 2009 (PDF)
El Versosbisaura assoleix la majoria d’edat
La proposta poètica i musical del Bisaura prepara la cinquena edició.
Ara a portada
-
Societat Salut i l'Ajuntament de Vic perfilen la cessió del solar del Mercat Municipal per construir-hi un nou CAP Irene Giménez Vinyet
-
Societat Osona Salut Mental amplia les instal·lacions amb consultoris nous i sales per a teràpies de grup Redacció
-
Ciutats Sau instal·la alarmes per advertir la població en cas de trencament de la presa Arnau Urgell i Vidal
-
Cultura i Mitjans El bressol original que va allitar Jacint Verdaguer s'exposarà de forma permanent a la Casa Museu de Folgueroles Redacció
-
Publicat el 25 d’agost de 2009 a les 15:37
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Una quarantena d'artesans i 200 formatges per tastar i comprar al tall: torna el Lactium de Vic
-
Cultura i Mitjans Sant Julià de Vilatorta celebra el 46è Aplec Caramellaire
-
Cultura i Mitjans Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 25, 26 i 27 d'abril
-
Cultura i Mitjans Vic ja ha escollit «La paraula del poble»