
Els Catarres actuaran al Sant Jordi Club el 23 d'abril.
El grup d'Aiguafreda i Centelles editarà amb el segell Música Global nou disc al mes de març, que es podrà descarregar gratuïtament o comprar físicament. El concert de la diada de Sant Jordi serà l'inici de gira. Les entrades per aquest concert es posen a la venda aquest mateix dimarts, 18 de novembre, a partir de les 22 h al web del grup. Les entrades adquirides fins al 30 de novembre comptaran amb un descompte del 21% i tindran un preu d'11,57 euros, mentre que a partir d'aquesta data el cost serà de 14 euros més despeses de gestió.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=y0bx_PVZA8Y[/youtube]
Amb només dos discos i un EP al mercat, Els Catarres s’han convertit en un dels grups més importants i seguits de Catalunya, amb 90.000 fans al Facebook, més d’un quart de milió de descàrregues i 30.000 discos venuts. La seva marca personal és prou coneguda, sonoritat acústica, a mig camí del folk i el pop, combinada amb ritmes ballables i desplegada a l'escenari amb una energia i alegria que els fa únics. Un segell i una entrega que els ha convertit en una aposta de qualitat i cap de cartell a festes majors, festivals arreu dels Països Catalans i una assegurança per sales i teatres.
Amb el seu anterior treball, "Postals" (Música Global 2013), van obtenir els guardons més prestigiosos de la música nacional: Premi al Disc Català de Ràdio 4, cinc Premis Enderrock (millor artista, disc, cançó, lletra i portada) i el Premi ARC de la indústria del directe a la millor gira. Els Catarres van realitzar més de 120 concerts en poc més d’un any, amb presentacions a Madrid, Euskadi, Galícia, Aragó i Castella, a més d’iniciar el seu camí internacional amb una desena d’actuacions a França.