La setmana passada es va inaugurar a la Sala del Cor o dÂ’'Audiovisuals Museu Cerdà, a Puigcerdà, l’exposició «El Fil Conductor. Empresa_Escola / Escola_Empresa», que vol donar a conèixer la relació que s'estableix entre l'Escola d'Art i Superior de Disseny de Vic i l'empresa La Farga.
A l'exposició s'hi presenten les peces guanyadores de les cinc edicions dels Premis de la Farga de l'Aram que organitza la Fundació La Farga. Es tracta, principalment, de peces escultòriques realitzades en coure, bronze i llautó de mitjà-petit format i foses pel sistema a la cera perduda.
En aquests premis hi participen alumnes d'Escultura, Ceràmica, Forja i Fosa Artístiques de l'Escola d'Art de Vic. El muntatge de l'exposició ha anat a càrrec dels alumnes d'Arquitectura Efímera.
La inauguració de l’exposició ha comptat amb la presència de l’Alcalde de Puigcerdà, del guanyador del segon premi de la cinquena edició del premi de La Farga i d’alguns dels artistes que hi exposen.
El muntatge de l'exposició ha anat a càrrec dels alumnes d'Arquitectura Efímera i s'hi pot veure també la projecció d'un catàleg interactiu que han dissenyat els alumnes de Gràfica Interactiva de la mateixa escola.
Aquesta mostra es podrà visitar fins a l’11 de juny al Museu Cerdà.
Exposició osonenca al Museu Cerdà: «El Fil Conductor Empresa Escola/Escola Empresa»
Cultura i Mitjans
S'hi presenten les peces guanyadores de les cinc edicions dels Premis de la Farga de l'Aram en què participen els alumens de l'Escola d'Art i Superior de Disseny de Vic
ARA A PORTADA
-
Societat Angoixa a Osona i el Lluçanès per la fi de la moratòria que limitava l'ampliació de granges Irene Giménez Vinyet
-
Cultura i Mitjans Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 31 de juliol i 1 i 2 d'agost Irene Giménez Vinyet
-
Societat El Consell Comarcal aprova definitivament el Pla de Qualitat de l'Aire d'Osona Irene Giménez Vinyet
-
Acció El Govern vol passar en cinc anys del 50 al 100% d'urbanitzacions amb tallafocs Arnau Urgell i Vidal | Ferran Casas i Manresa
-
Societat Vic mantindrà la prova pilot de trànsit al carrer Jaume I fins a finals d'any Irene Giménez Vinyet
Publicat el
05 de juny de 2017 a
les 12:55
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Creació i criança es donen la mà en una masia d'Osona
-
Cultura i Mitjans
Vic amplia la col·lecció de figures de goma amb els gegants de la ciutat amb la vestimenta morisca
-
Cultura i Mitjans
Tornen les Festes de Sant Albert del carrer de Gurb de Vic
-
Cultura i Mitjans
Tona «batega fort» amb la Festa Major 2026
-
Cultura i Mitjans Una nova edició del So de les Pedres omple de visitants Rupit i Pruit
-
Cultura i Mitjans La primera edició del Festival Canalla de Vic reunirà editorials, expositors d'il·lustració i autors reconeguts
