El Fòrum de Debats ha programat per al proper divendres, 18 de novembre, una tertúlia amb el títol de “Els drets a la propietat intel•lectual al món digital”, que serà introduïda per Pere Rius, advocat especialista en Dret de les TIC. La tertúlia tindrà lloc al Cafè de l'Orfeó de Vic (Plaça Santa Cecília, s/n.) a partir de les 9 del vespre. Com és habitual en les tertúlies del Fòrum de Debats, tothom qui vulgui podrà sopar o prendre una consumició allà mateix.
El tema que es posarà a debat és d'una gran actualitat i poc desenvolupat des del punt de vista jurídic. Per tant, pot ser de gran interès per a tothom qui utilitzi les tecnologies de la informació i la comunicació i més si ho fa en àmbits públics o que puguin afectar un nombre considerable de persones. Són freqüents els conflictes entre els drets tradicionals del nostre sistema, arrelats durant segles, i que han tendit a uns sistemes de protecció que podríem anomenar tradicionals i els que creuen que els avenços tecnològics han de facilitar una altra configuració d'aquests drets de tal manera que permetin la utilització d'aquestes tecnologies sense necessitat de control i al marge, per tant, dels sistemes de protecció tradicionals que, d'altra banda, solen ser poc efectius en aquest àmbit.
Introduirà la tertúlia Pere Rius, advocat i Diplomat en Dret de les Tecnologies de la Informació i la Comunicació per ESADE. Provinent del món de l'empresa va fundar a Vic, fa 10 anys, el despatx TICJURIS ADVOCATS, especialitzat en els diferents àmbits del Dret de les TIC com el Dret a Internet, el de la Protecció de dades personals, el dret a la propietat intel•lectual, els delictes informàtics... que configuren un àmbit nou que està en constant evolució. Pere Rius, vocal de la Junta del Fòrum de Debats, assessora empreses, institucions, entitats i particulars en tot el que fa referència als temes esmentats i ha efectuat activitats divulgatives sobre la Protecció de dades, les xarxes socials, compartir Internet, la Propietat Intel•lectual, etc.
Fòrum de Debats: «Els drets a la propietat intel•lectual al món digital»
Tertúlia al Cafè de l’Orfeó de Vic.
ARA A PORTADA
Publicat el 17 de novembre de 2011 a les 18:49
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 27, 28 i 29 de juny
-
Cultura i Mitjans Advocats d'Osona adverteixen el MNAC i Cultura que presentaran una querella si tornen els murals de Sixena
-
Cultura i Mitjans Festival Nits de Cinema Oriental de Vic 2025: tota la programació
-
Cultura i Mitjans «Pols», del vilatortí Ramon Boixeda, guanya el 23è Premi de Poesia Sant Cugat a la memòria de Gabriel Ferrater
-
Cultura i Mitjans El COAC acull una exposició amb els dibuixos previs a les pintures de la façana de la Casa Comella de Vic
-
Cultura i Mitjans Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 20, 21 i 22 de juny