L'Ajuntament de Gurb ha convocat els XXXII Premis Literaris de Gurb. El Premi Pere Farrés per a autors entre 16 i 18 anys, el Premi Pere Calders per a autors de més de 18 anys, i el Premi Carme Morera i Rusiñol als millors poemes escrits. Tots tres estan dotats en 500 euros.
Els premis literaris també premien joves concursants repartits en diferents categories que van des de joves que cursen 3r de primària fins a joves de 15 anys. El termini de presentació de treballs finalitza el proper 23 d’abril del 2020.
Els interessants han de presentar els seus treballs, inèdits, escrits en català i per un sol autor per correu ordinari dins un sobre tancat i anònim adreçat a l’Ajuntament de Gurb. El veredicte es farà públic en el marc de les Festes de Primavera.
Els premis de Gurb compten amb el suport i la col·laboració d'Òmnium Cultural i del Consell Comarcal d'Osona.
Gurb convoca els XXXII Premis Literaris
Cultura i Mitjans
Es poden enviar els treballs fins al 23 d'abril
ARA A PORTADA
-
Cultura Oques Grasses s'acomiada després de fer història a l'Estadi Olímpic: «Gràcies per tot l’amor que ens heu regalat» Pau Espí / Agències
-
Cultura i Mitjans Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 9, 10 i 11 d'octubre Irene Giménez Vinyet
-
Societat Els Agents Rurals denuncien la tala il·legal de 200 avets en una finca forestal d'Espinelves ACN
-
Societat Vic reclama una tercera Àrea Bàsica de Salut per donar resposta a l'augment demogràfic Irene Giménez i Vinyet | Agències
-
Publicat el
16 de febrer de 2020 a
les 08:55
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Una experiència virtual permet veure com eren els fanals dissenyats per Gaudí a la plaça Major de Vic
-
Cultura i Mitjans
Gran actuació dels Sagals d'Osona al Concurs de Castells de Tarragona
-
Cultura i Mitjans
Oques Grasses: l'èxit multitudinari del «Liverpool català»
-
Cultura i Mitjans
Manlleu adapta la 33a edició de la Fira del Porc i la Cervesa per les previsions de pluja
-
Cultura i Mitjans
Vic impulsa la primera Festa dels Serveis
-
Cultura i Mitjans
Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 2, 3 i 4 d'octubre
