Una vegada finalitzat el pregó, tots els assistents van visitar l’exposició dels gegants “Gegants i Geganters” que es pot visitar al mateix Museu de l’Art de la Pell. Tot seguit es va fer la descoberta de la placa del passatge del Carquinyoli que també va comptar amb la presència de l’escultor de la figura emblemàtica pel barri, Eudald Alabau, que es va inaugurar l’any passat (foto).
ARA A PORTADA
Publicat el
28 de juliol de 2008 a
les 14:45
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans El Festival Nits de Cinema Oriental de Vic porta una estrena mundial amb connexions locals
-
Cultura i Mitjans L'Estiu a la fàbrica de Roda de Ter amplia el Festivalet literari per a infants i famílies
-
Cultura i Mitjans
Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 19, 20 i 21 de juny
-
Cultura i Mitjans Vic recupera la memòria de Marià Colomer amb la restauració del cambril de la Pietat i una exposició
-
Cultura i Mitjans
El Mercat de Música Viva de Vic programa més de 70 concerts amb notable presència d'artistes catalans
-
Cultura i Mitjans
Un Cabró Rock de tornades i comiats
