La Policia Nacional va interceptar el mes d'agost un camió a Gurb que havia descarregat 150 quilos de droga
Cultura i Mitjans
Emmanillats els dos ocupants al voral de la C-17 | L'acció s'emmarca en una operació internacional feta pública divendres, que ha permès detenir 19 persones
ARA A PORTADA
Publicat el
15 d’octubre de 2014 a
les 08:57
Actualitzat el
16 d’octubre de 2014 a les
16:24
Agents de la Policia Nacional van aturar el passat 19 d’agost un camió a la C-17, a Gurb, amb els seus dos ocupants emmanillats al voral de la carretera. El camió acabava de descarregar a Barcelona sis bidons amb 25 quilos de quetamina, cadascun, un anestèsic veterinari fort, que també s’utilitza com a estupefaent.
Les detencions formaven part de l'operatiu Támesis, que ha permès desarticular una organització de 19 persones que es dedicava a distribuir la droga per tot Europa. Els resultats de l'operació policial es van donar a conèixer divendres.
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
10 atractius turístics d'Osona que has de visitar aquest estiu
-
Cultura i Mitjans
Nova directora i nous reptes: Què passarà al Museu d'Art Medieval de Vic?
-
Cultura i Mitjans
Un estiu marcat per la calor i l'eclipsi solar: les millors imatges de la temporada a Osona i el Lluçanès
-
Cultura i Mitjans
Tot allò que has de saber de la Festa del Serpent de Manlleu
-
Cultura i Mitjans
Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 14, 15 i 16 d'agost
-
Cultura i Mitjans
Com eren les botigues de Vic als anys 60? Un nou espai museïtzat recrea antics comerços de la ciutat
