L’escola Era de Dalt de Tona compleix enguany els 25 anys d’existència. Per a l’ocasió, s’han organitzat diverses activitats al llarg de l’any, que culminaran amb una gran festa al pati del centre el proper dimecres, 1 de maig, el matí, a partir de les 11.
Entre les propostes, destaca la gravació d’un lip dub, en el que hi ha participat tota la comunitat educativa de l’escola, des de professors i nens fins a monitors i cuineres. La cançó escollida ha estat “Vine a la festa”, del grup Els Pets.
ARA A PORTADA
Publicat el
27 d’abril de 2013 a
les 16:07
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
La Flama del Canigó s'estendrà arreu d'Osona i el Lluçanès
-
Cultura i Mitjans
La plaça Major de Vic torna a ser un espai lliure de petards durant la revetlla de Sant Joan
-
Cultura i Mitjans
Revetlla de Sant Joan 2026 a Osona i el Lluçanès: les millors fogueres i activitats
-
Cultura i Mitjans El Festival Nits de Cinema Oriental de Vic porta una estrena mundial amb connexions locals
-
Cultura i Mitjans L'Estiu a la fàbrica de Roda de Ter amplia el Festivalet literari per a infants i famílies
-
Cultura i Mitjans
Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 19, 20 i 21 de juny
