L'estudi de disseny Bisgràfic guanya dos Premis Anuària

Publicat el 22 d’octubre de 2008 a les 14:49
 
Bisgràfic, que havia presentat sis obres a aquest certamen, també ha resultat finalista al Premi Anuària al Millor Catàleg Publicitari i al Premi Anuària a la Millor Publicació Periòdica. Els treballs premiats a Bisgràfic han estat la campanya Operació Bikini, de Vicreu, amb la que van intentar mostrar una imatge més popular d'un "supermercat de la jardineria". Per fer-ho varen utilitzar una comparació, amb la que s'explicava que tot allò que és natural s'ha d'arreglar, tallar, tenir-ne cura, ...
 
Pel que fa al premi a la Millor Rotulació Exterior i Senyalització, s'ha premiat la rotulació de Pep Palau & Von Arend - Fòrum Gastronòmic, empresa al servei de l'enogastronomia i organitzadora d'esdeveniments com el Fòrum Gastronòmic. Per senyalitzar-ho tot varen fer servir, com a suport, un plat.
 
El jurat d'aquests premis està compost per les principals associacions de professionals i entitats del sector del disseny gràfic espanyol: DDI, AAD, AEPD, el Col•legi Professional del Disseny Gràfic de Catalunya, CEdiR, ADP, ADCV, DI-MAD, AGA i ADPN. 
 
La gala de lliurament d'aquests premis va tenir lloc dins el marc de la fira Viscom Sign, celebrada en el recinte firal Ifema, de Madrid, el passat cap de setmana. Aquest mateix any, quatre altres feines de Bisgràfic han estat també seleccionades per a aparèixer en el llibre Select G, d'Indexbook, editorial especialitzada en el camp del disseny, en el qual es recullen els millors dissenys, tant gràfics com multimedia, realitzats durant aquest darrer any.