[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=RoSA2V9w4Oc[/youtube]
La secretària general d’ERC, Marta Rovira, va participar el passat divendres, 11 d’abril en un sopar a l’Orfeó Vigatà. A l’acte, va pronunciar unes paraules, prèvia presentació de l’humorista Peyu.
Rovira, en un to distès, va relatar la seva experiència al Congrés dels Diputats de Madrid, on es va rebutjar la petició del Parlament de Catalunya per fer una consulta. La vigatana no va dubtar en mofar-se d’ella mateixa i pronunciar algunes paraules amb el seu castellà, amb fort accent de la plana de Vic, ni tampoc en contestar a Duran i Lleida dient-li que es votarà per la independència i no pel “pa amb tomàquet”.
ARA A PORTADA
-
-
Societat El cap de setmana de pluja ha obligat a suspendre fires i activitats a Osona i el Lluçanès Irene Giménez i Vinyet
-
Cultura i Mitjans El Festival Protesta torna a Vic amb 37 pel·lícules de cinema social Irene Giménez i Vinyet
-
-
Societat Set restaurants d'Osona participen en una campanya contra el malbaratament alimentari Irene Giménez i Vinyet
Publicat el
14 d’abril de 2014 a
les 16:29
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Manlleu adapta la 33a edició de la Fira del Porc i la Cervesa per les previsions de pluja
-
Cultura i Mitjans
Vic impulsa la primera Festa dels Serveis
-
Cultura i Mitjans
Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 2, 3 i 4 d'octubre
-
Cultura i Mitjans
La Fira del Porc i la Cervesa de Manlleu reivindica la tradició xarcutera i cansaladera de la vila
-
Cultura i Mitjans
El Museu d'Art Medieval de Vic s'obre als esdeveniments d'empreses i entitats
-
Cultura i Mitjans
Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 25, 26 i 27 de setembre
