Aquesta setmana s’ha clausurat al Museu Industrial del Ter (MIT) de Manlleu l’exposició “Escoles d’Altres Mons”, una col•lecció de fotografies del fotoperiodista Kim Manresa, que mostren la realitat de diferents països on a dia d’avui hi ha greus problemes d’analfabetisme.
Aquesta mostra ha estat organitzada pel servei d’Educació de l’àrea de Serveis Personals de l’Ajuntament de Manlleu i ha comptat amb la col•laboració i el suport de la Diputació de Barcelona i de la productora cultural C&Duke. La valoració una vegada tancada l’exposició és molt positiva tant per la qualitat de l’obra com per la quantitat de visitants rebuda.
La resposta dels centres educatius ha estat molt bona i el nombre d’alumnat que l’ha visitada és de 1.365 infants, joves i adults, distribuïts en 55 grups. Hi han participat quatre escoles d’Infantil i Primària, tres de Secundària i l’Escola d’Adults Miquel Martí i Pol. També hi han assistit els alumnes de la Unitat d’Escolarització Compartida de Manlleu.
Més enllà de la visita a l’exposició, ubicada al MIT, el personal docent s’ha implicat animant i dinamitzant la visita i fent activitats didàctiques a partir de les suggerents fotos d’en Kim Manresa.
Els visitants individuals han estat molt nombrosos, 895 persones han visitat l’exposició durant el mes que ha estat exposada. El nombre total de visites ha estat de 2.260 persones.
Des del servei d’Educació de l’àrea de Serveis Personals de l’Ajuntament de Manlleu estan satisfets amb l’acollida que ha tingut l’exposició a la ciutat i es proposen continuar treballant en aquesta direcció, promocionant una visió àmplia i diversa del món educatiu. També es continuaran oferint activitats complementàries als centres escolars.
Molt públic a la mostra de fotos de Kim Manresa
Cultura i Mitjans
L’exposició al MIT ha rebut més de 2.000 visitants.
ARA A PORTADA
-
Societat Un estiu marcat per la calor i l'eclipsi solar: les millors imatges de la temporada a Osona i el Lluçanès Irene Giménez Vinyet
-
Societat Presó provisional sense fiança pels dos detinguts que van agredir violentament un home a casa seva a Torelló ACN
-
-
Societat L'Ajuntament d'Olost recomana no beure ni cuinar amb aigua de l'aixeta per presència de manganès Irene Giménez i Vinyet
-
Publicat el
07 d’octubre de 2011 a
les 18:54
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Tot allò que has de saber de la Festa del Serpent de Manlleu
-
Cultura i Mitjans
Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 14, 15 i 16 d'agost
-
Cultura i Mitjans
Com eren les botigues de Vic als anys 60? Un nou espai museïtzat recrea antics comerços de la ciutat
-
Cultura i Mitjans
Festa Major de Manlleu 2026: programa d'actes i activitats
-
Cultura i Mitjans
Els imperdibles de la Festa Major de Manlleu 2026
-
Cultura i Mitjans
Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 7, 8 i 9 d'agost
