Muntanyola inaugura un espai amb telecentre i Punt Jove

Publicat el 19 de novembre de 2007 a les 16:22
 
Els dos espais seran coordinats per l'equip tècnic de Joventut del municipi. A més de la tècnica de Joventut de l'Ajuntament, s'ha contractat un dinamitzador juvenil a mitja jornada per impulsar el servei.
 
Amb aquesta aposta per l'ampliació de l'horari d'atenció i dels recursos humans, es vol  potenciar i ampliar les activitats al municipi, tot dinamitzant i implicant a la població en general, independentment de l'edat que tinguin.
 
La inauguració
 
Els actes del passat dissabte van començar a les 4 de la tarda amb jocs populars per a tothom a les pistes de futbol sala. A dos quarts de 6 de la tarda es inaugurar l'espai  telecentre i és va presentar formalment el nou personal de Joventut.
 
En el decurs de l'acte hi va haver parlaments de l'alcalde de Muntanyola, Ramon Llorà, i del regidor de Joventut, Alfons Zorrilla. Fermin Serrano, nou dinamitzador juvenil, i Ester Puig, tècnica de Joventut de Muntanyola, van explicar als assistents els objectius i el funcionament del nou servei així com també els serveis que s'hi ofereixen.
 
L'acte es va cloure amb un piscolabis per a tots els assistents.