La Fundació Josep Irla presentarà aquest divendres, 24 d’octubre, el llibre "Història d'Esquerra a Vic", escrit per l’historiador Oriol Casellas. L’acte tindrà lloc al Temple Romà, a dos quarts de vuit del vespre.
El llibre recull la història d'ERC a la ciutat des del seu naixement fins a dia d'avui. L'acte comptarà amb la presència de Josep Huguet, president de la Fundació Josep Irla; Marta Rovira, secretària general d’ERC; i Joan Ballana, regidor de l’Ajuntament de Vic, a més de l’autor.
Tots els assistents rebran un exemplar del llibre, de manera gratuïta.
Oriol Casellas presenta avui el llibre «Història d'Esquerra a Vic»
Cultura i Mitjans
L’acte es farà al Temple Romà i comptarà amb la presència de Josep Huguet, Marta Rovira i Joan Ballana
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans El Mercat de Música Viva de Vic, on la cultura es dona de la mà amb la reivindicació Irene Giménez Vinyet
-
Cultura i Mitjans La 38a edició del Mercat de Música Viva de Vic omple de ritme i bon ambient la capital d'Osona Oriol Clavera
-
-
Cultura i Mitjans Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 18, 19 i 20 de setembre Irene Giménez Vinyet
-
Política El Govern vol potenciar les aules d'acollida intensiva per afavorir la integració de l'alumnat nouvingut ACN
Publicat el
23 d’octubre de 2014 a
les 15:59
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
El Mercat de Música Viva de Vic reuneix 1.300 professionals acreditats
-
Cultura i Mitjans
El concert inaugural de la 38a edició del Mercat de Música Viva de Vic reflexiona sobre la música en directe
-
Cultura i Mitjans
24 entitats de l'economia social i solidària d'Osona i el Lluçanès participaran en la fira alTERna't a Manlleu
-
Cultura i Mitjans
Una Marxa dels Vigatans per recordar la figura de Domènec Parera i en homenatge a Pep Musté i Teresa Putellas
-
Cultura i Mitjans
La tradicional ofrena floral a Bac de Roda marca la commemoració de la Diada a Vic
-
Cultura i Mitjans
Domènec Parera serà la figura protagonista de la Marxa dels Vigatans 2026
