Osona.com acaba de superar la xifra de 4.000 seguidors a Facebook. La presència a les xarxes socials del diari es consolida amb una presència important a Twitter, on ja compta amb més de 4.600 seguidors. Moltes gràcies a tothom.
El Twitter permet tenir de primera mà, a l'ordinador o al mòbil, la informació més actualitzada de la comarca amb totes les notícies publicades a la web així com els seguiments in situ d'esdeveniments o situacions especials. Al Facebook, per la seva banda, s'hi pengen les principals notícies del dia així com algunes de les fotos més destacades. A més, cal recordar, que tots els dies feiners s'envia un butlletí per correu electrònic a tots els lectors que ho desitgin.
Osona.com supera els 4.000 seguidors a Facebook
Cultura i Mitjans
El diari també té una presència important a Twitter.
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans Una experiència virtual permet veure com eren els fanals dissenyats per Gaudí a la plaça Major de Vic Irene Giménez Vinyet
-
Successos Detenen una conductora beguda i drogada per conduir contra direcció i provocar un accident a la C-17, a Malla ACN
-
-
Societat El govern de Vic s'obre a replantejar la mobilitat a la ronda Camprodon Irene Giménez Vinyet
-
Publicat el
03 d’octubre de 2013 a
les 09:32
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Gran actuació dels Sagals d'Osona al Concurs de Castells de Tarragona
-
Cultura i Mitjans
Manlleu adapta la 33a edició de la Fira del Porc i la Cervesa per les previsions de pluja
-
Cultura i Mitjans
Vic impulsa la primera Festa dels Serveis
-
Cultura i Mitjans
Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 2, 3 i 4 d'octubre
-
Cultura i Mitjans
La Fira del Porc i la Cervesa de Manlleu reivindica la tradició xarcutera i cansaladera de la vila
-
Cultura i Mitjans
El Festival Protesta torna a Vic amb 37 pel·lícules de cinema social
