[vimeo]157025797[/vimeo]
Paula Valls és una jove de només 17 anys que està a punt de debutar al mercat discogràfic amb Black and White. La cantant, de Manlleu, es perfila com una estrella emergent de la música negra.
Jordi Basté ha “descobert” aquesta nova perla de la música catalana que, de ben segur, es farà escoltar arreu ben aviat. La cantant ha interpretat Years a El món a RAC1.
Paula Valls, la nova perla de la música catalana
Cultura i Mitjans
La jove cantant de Manlleu, de només 17 anys, prepara el debut amb "Black and White"
ARA A PORTADA
-
-
-
Societat Manlleu treballa en una ordenança per regular les pudors: «Aquest estiu ha estat insuportable» Irene Giménez i Vinyet
-
Cultura i Mitjans Prop de 16.000 persones visiten la primera edició del Festival Canalla! de Vic Irene Giménez i Vinyet
-
Cultura i Mitjans Jornades Miquel Martí i Pol 2026: una programació que connecta poesia, música, educació i territori Irene Giménez i Vinyet
Publicat el
18 de març de 2016 a
les 06:59
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Llibres i contes per triar i remenar: centenars de famílies visiten el Festival Canalla de Vic
-
Cultura i Mitjans
La primera edició del Festival Canalla! de Vic, en imatges
-
Cultura i Mitjans
Vic estrena el Festival Canalla! per reivindicar la literatura infantil i juvenil
-
Cultura i Mitjans
Una foto del pantà de Sau de l'osonenc Emili Vilamala, finalista d'un prestigiós concurs internacional
-
Cultura i Mitjans
Comença la restauració de les pintures murals de Sert a la Catedral de Vic: «És un projecte enorme»
-
Cultura i Mitjans
Tot el que has de saber de la primera edició del Festival Canalla! de Vic
