El BioRitme Festival va celebrar aquest cap de setmana passat la cinquena edició amb una assistència de 4.000 persones. El certamen no té la intenció de créixer més perquè, tal com explica un dels seus organitzadors, Jordi Urpí, "l'espai és el que és". Urpí es mostra satisfet per l'arribada de la cinquena edició i de com han anat els dies de festival, que proposa una trobada al voltant de l'economia sostenible, la salut natural, l'alimentació ecològica, l'activisme social i la música emergent.
Aquesta és la tercera edició que se celebra a Osona. Anteriorment, s'havia fet al Bosc Tancat de Cerdanyola del Vallès. Sembla que el festival ha trobat el seu lloc definitiu: el Pantà de Sau. Urpí remarca que aquest paratge natural "connecta amb el que nosaltres plantegem al voltant de l'ecologia, la salut natural, l'alimentació biològica o les teràpies naturals". A més, Urpí lloa la implicació del consistori de Vilanova de Sau.
Des de dijous, una cinquantena de concerts van engrescar als assistents amb noms destacats com Ebri Knight, Green Valley, Boikot, Aspenkat, Cesk Freixas, Gemma Humet o The Sey Sisters. D'altra banda, també hi havia espai per a tallers i propostes durant el dia per als infants i adults, com xerrades de conscienciació, tallers de ioga o meditació i una variada gastronomia. Enguany, com a novetat, hi ha hagut millores en els serveis com el sistema d'accessos o la zona d'acampada familiar, diu Urpí, remarcant que "aquest any ens hem consolidat".
[galeriadefotos]5352[/galeriadefotos]
Quatre mil persones passen pel festival BioRitme de Vilanova de Sau
Des de l'organització remarquen que el paratge natural "connecta" amb la filosofia del certamen
ARA A PORTADA
Publicat el 28 d’agost de 2017 a les 16:36
Actualitzat el 28 d’agost de 2017 a les 16:37
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Música i patrimoni es fusionen a Rupit i Pruit amb El So de les Pedres
-
Cultura i Mitjans La Fira del Pescador de Roda de Ter arriba a la 30a edició
-
Cultura i Mitjans Fotos | El Festival Nits de Cinema Oriental de Vic inaugura la 22a edició amb un viatge a Hong Kong
-
Cultura i Mitjans Arrenca la 22a edició del Festival Nits de Cinema Oriental de Vic
-
Cultura i Mitjans Can Puget de Manlleu acull una nova edició de «Parelles Artístiques»
-
Cultura i Mitjans Un Rodafolk més popular que mai