L'exposició de diorames de l'Agrupació Pessebrista de Roda de Ter s'inaugura aquest divendres, 6 de desembre, a les 11 del matí. La mostra es podrà veure fins al 12 de gener.
L'acte d'inauguració de l'exposició anirà a càrrec de l'alcalde de Roda de Ter, Albert Serra, i el convidat especial és Josep Maria Almeda i Petitpierre, amb arrels a Roda de Ter i a la casa de Can Planoles.
[despiece]Horaris
Diumenges i festius de 2/4 de 12 a 2/4 de 2 i de 2/4 de 5 a 8.
Dissabtes i vigílies de 5 a 8.
Feiners de Nadal a Reis de 5 a 8.
Lloc: 2a planta de l'Edifici de Can Planoles
C. Ramon Martí, 42
Roda de Ter[/despiece]
Roda de Ter inaugura l'exposició de pessebres
La mostra de diorames es podrà veure fins al 12 de gener
ARA A PORTADA
-
El Mercat de Vic oferirà demostracions de cuina en directe amb cuiners locals i producte de proximitat Irene Giménez Vinyet
-
-
-
Ferran Palau estrena al Mercat de Música Viva de Vic «Aniversari Feliç», el nou projecte amb corda i vent Redacció
-
Mazoni: «Al sector musical sembla que tothom està en lluita per qui fa la promoció més cridanera» Redacció
Publicat el 05 de desembre de 2019 a les 11:55
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans El Festival Mans per la Justícia Global de Vic celebra la tercera edició aquest setembre
-
Cultura i Mitjans Festa Major de Santa Creu de Jutglar 2025: programa d'actes i activitats
-
Cultura i Mitjans Un camió-teatre amb un escenari desplegable farà parada a les Masies de Voltregà i Sant Julià de Vilatorta
-
Cultura i Mitjans El cicle Grans Concerts de l'Atlàntida de Vic celebra 15 anys
-
Cultura i Mitjans La figura de Bac de Roda, protagonista de la Marxa dels Vigatans 2025
-
Cultura i Mitjans Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 5, 6 i 7 de setembre