L'espectacle de titelles Ells i jo, de la companyia Teatre d'objectes, arriba el dissabte 19 de novembre a Calldetenes. L'obra és una història d’històries fantàstiques amagades al cosidor de l'àvia, a les golfes o al pati de casa, entre bèsties i criatures fantàstiques.
Osona.com i l'Auditori Teatre de Calldetenes sortegen dues entrades dobles (per a quatre persones), valorades en 60 euros. El termini per participar en el sorteig es tancarà el proper diumenge 13 de novembre a les 12 de la nit. L'endemà, dilluns 14 de novembre, es comunicaran els guanyadors, a través del perfil de Twitter d'@osona.
Bases del sorteig
- Els guanyadors obtindran una de les entrades quàdruples per a l'obra.
- El termini per participar al sorteig es tancarà el diumenge 13 de novembre a les 23.59.
- Un cop fet el sorteig, Osona.com contactarà per telèfon amb els guanyadors, a qui es demanarà el seu DNI. Si no responen a la trucada, automàticament es passarà al següent de la llista.
- Només es pot participar al sorteig una vegada.
- Per qualsevol dubte, es pot contactar amb la redacció mitjançant el correu sortejos@naciodigital.cat.
- Per participar al sorteig cal acceptar la política de privacitat de NacióDigital. També es pot optar a rebre els diversos butlletins de NacióDigital marcant la casella corresponent.
ARA A PORTADA
-
-
Oportunitat laboral en un entorn únic: busquen treballadors en un dels santuaris més icònics de Catalunya Neus Climent
-
Carla Dinarès (CUP Vic) deixa l'acta de regidora: «Aquesta ciutat és una de les coses que més estimo del món» Irene Giménez Vinyet
-
Llevantada: el Meteocat amplia i intensifica els avisos per pluges superiors a 100 litres Arnau Urgell i Vidal
-
Vic impulsa un projecte per acostar la cultura als barris i fomentar la participació ciutadana Redacció
Publicat el
10 de novembre de 2022 a
les 07:00
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
El COAC organitza una xerrada de mobilitat amb perspectiva de gènere a la seu de Vic
-
Cultura i Mitjans
Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 27 i 28 de febrer i 1 de març
-
Cultura i Mitjans
La Fundació Vedruna obrirà al públic la casa de Vic on va viure la fundadora de la congregació
-
Cultura i Mitjans
Els últims compassos del carnaval a Osona i el Lluçanès
-
Cultura i Mitjans
La Mocadera de Vic s'estrena amb èxit
-
Cultura i Mitjans
Les millors imatges de l'estrena de La Mocadera, la nova fira de Vic dedicada a l'embotit artesà català
