L’Ajuntament de Vic suspèn el recorregut inaugural del Mercat del Ram d’aquest dissabte 24 “per la gravetat del moment que s’està vivint a Catalunya”. El recorregut havia d’estar presidit pel candidat a la presidència de la Generalitat, Jordi Turull, i l’alcaldessa de Vic, Anna Erra.
“La decisió és una mostra de suport més als presos polítics i exiliats”, indica Anna Erra. En el mateix sentit, s’afirma que des de la ciutat de Vic “seguirem forts i units per convertir la indignació en coratge i perseverança”.
D’aquesta manera, i cancel·lat el recorregut inaugural d’aquesta fira mil·lenària, els únics actes oficials durant el matí de dissabte del Mercat del Ram presidits per l’alcaldessa seran el lliurament de premis a les vaques frisones, el 36è Concurs de Canals Porcines i la 2a edició del Premi Especial Osona.
Suspès el recorregut inaugural del Mercat del Ram com a mostra de suport als presos polític i exiliats
Jordi Turull havia de presidir la comitiva
ARA A PORTADA
Publicat el 23 de març de 2018 a les 16:21
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 27, 28 i 29 de juny
-
Cultura i Mitjans Advocats d'Osona adverteixen el MNAC i Cultura que presentaran una querella si tornen els murals de Sixena
-
Cultura i Mitjans Festival Nits de Cinema Oriental de Vic 2025: tota la programació
-
Cultura i Mitjans «Pols», del vilatortí Ramon Boixeda, guanya el 23è Premi de Poesia Sant Cugat a la memòria de Gabriel Ferrater
-
Cultura i Mitjans El COAC acull una exposició amb els dibuixos previs a les pintures de la façana de la Casa Comella de Vic
-
Cultura i Mitjans Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 20, 21 i 22 de juny