Amb motiu del Mercat del Ram i la fira Lactium a Vic, alguns dels carrers de la ciutat queden tallats a la circulació de vehicles. Els trams afectats estan situats a la zona del Sucre i a la zona de la plaça Catedral del nucli antic.
Així, des d’aquest divendres i fins diumenge, dia 24 de març, es porten a terme diversos canvis en els accessos d'entrada i sortida al casc antic de la ciutat en motiu de la Fira Lactium, ubicada, enguany, a la plaça Catedral i a la plaça Bisbe Oliba. Les dues places restaran tallades al trànsit.
Els veïns dels carrers Escola hauran d'accedir al seu carrer a través de la plaça Sant Felip. El propi carrer Escola serà de doble sentit de circulació durant aquests dies, i la sortida l'efecturan per la plaça Sant Felip, carrer Canyelles, plaça Paradís, carrer Cardona, Progrés i Passeig.
Els veïns del Corretgers, Sant Miquel Arcàngel i Baixada de l'Eraime hauran d'accedir als seus carrers pel carrer Dues Soles. La sortida s'haurà d'efectuar pel carrer dels Dolors, o bé, per la plaça Pietat, carrer Pare Xifré, Progrés i Passeig.
Talls de carrers a Vic, amb motiu del Mercat del Ram
Cultura i Mitjans
Canvis de circulació a la zona del Sucre i del nucli antic.
ARA A PORTADA
Publicat el
22 de març de 2013 a
les 18:49
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Vic inicia la nova temporada d’«A flor de pell» a les Adoberies per posar en relleu l’herència dels pellaires
-
Cultura i Mitjans
Les «joies ocultes» del Festival Nits de Cinema Oriental de Vic 2026
-
Cultura i Mitjans
Pelat i Pelut oferiran un últim concert a Folgueroles
-
Cultura i Mitjans
Solemne, alegre i calorosa diada de Sant Miquel dels Sants a Vic
-
Cultura i Mitjans
Les millors imatges de la diada de Sant Miquel dels Sants de Vic
-
Cultura i Mitjans Vic celebra una nova Diada de Sant Miquel dels Sants
