Taradell ajorna el Carnaval per la previsió de fortes pluges

Se celebrarà el següent dissabte, dia 19 de març.

Publicat el 10 de març de 2011 a les 14:01
Carnaval de Taradell. Foto: Xevi Mas

Actualitzat, 10 de març

NOTA DE PREMSA DE RÀDIO TARADELL


Ràdio Taradell informa que, davant les previsions que indiquen fortes pluges per aquest dissabte, ha decidit ajornar la rua i la festa de Carnaval. Es farà la setmana que ve, el dissabte dia 19 de març. Els horaris seran els mateixos que els previstos incialment per aquest dissabte. Lamentem les molèsties, però creiem que és la decisió més encertada per tal que la festa es pugui desenvolupar sense problemes.

Aprofitem per informar que s'han inscrit 25 carrosses per la rua que, finalment, serà el dissabte 19 de març.


------------------------
Publicat, 8 de març
Ràdio Taradell passa a organitzar el Carnaval


El Carnaval de Taradell escalfa motors per tornar omplir de disbauxa els carrers del municipi el proper dissabte 12 de març. Fins ara, ja s'han inscrit una quinzena de carrosses per participar a una cercavila que incorpora novetats destacades. D'entrada, Ràdio Taradell és la nova entitat organitzadora de la festa.

La concentració de carrosses serà a les 7 del vespre al monument de l'Atlàntida i, una hora després, es llegirà el pregó que donarà el tret de sortida a la rua de la disbauxa. Aquest any, la pregonera serà la coneguda actriu Aina Clotet, que interpreta el paper de l'Arlet a la sèrie de TV3 “Infidels”. La carrossa de Ràdio Taradell, amb el Rei Carnestoltes al capdavant, obrirà la rua, que l'organització espera que sigui molt exitosa.

Les carrosses passaran pels següents carrers: la carretera de Balenyà, el passeig Domènec Sert, el carrer de la Font, el carrer Guillem de Montrodon, el carrer Sant Sebastià, la plaça de les Eres, el carrer de la Vila, el carrer Catalunya, l'avinguda Montseny, el carrer Sant Sebastià, el carrer Guillem de Montrodon, el carrer de la Font, el passeig Domènec Sert i la carretera de Balenyà. La rua acabarà, altre cop, al monument de l'Atlàntida.


JURAT I PREMIS

En un punt del recorregut, hi haurà el jurat, que valorarà les tres millors carrosses. El formaran la pregonera, l'actriu Aina Clotet; el director general de Joventut de la Generalitat, el taradellenc Toni Reig; la regidora de Cultura de l'Ajuntament de Taradell, Montse Casals; l'excolï½·laborador de Ràdio Taradell Toni Casassas, i el president del PIOC, l'entitat organitzadora del Carnaval de Torelló, Cristian López.

Els premis es repartiran al punt de la mitjanit durant la festa que es farà a la Carpa Jove de Can Costa.


ENTREPANS I FESTA

Un cop acabi l'exhibició de carrosses, el Carnaval continuarà a Can Costa. Primer, a la sala gran, on es repartiran entrepans pels membres de les carrosses. I, a partir de les 11 de la nit, la festa acabarà a la Carpa de Can Costa. El preu de l'entrada anticipada és de 5 euros -es poden comprar al Bar de Can Costa i a Ràdio Taradell- i de 8 euros a taquilla.

La inscripció de carrosses es pot fer fins el dia 9 a les oficines de l'Ajuntament, al Bar de Can Costa i a través de www.radiotaradell.net. I, el mateix dia 12, es farà el sorteig per decidir l'ordre amb què sortiran les carrosses. El sorteig es farà en directe a dos quarts d'1 del migdia per Ràdio Taradell.

Sota l'organització de Ràdio Taradell, el Carnaval té la colï½·laboració de l'Ajuntament de Taradell i Protecció Civil-Voluntaris de Taradell.


---------------
Galeries de fotos:
- 2010 (Xevi Mas)
- 2009 (Xevi Mas)
- 2008 (Carles Miró)
- 2007 (Adrià Costa)
- Recull de fotos del Carnetoltes a tot Catalunya


Mapa del trajecte de la rua del Carnaval de Taradell. Foto: Ràdio Taradell