Una de les escenes de l'obra. Foto: Joan Parera
Teatre la Palangana s’ha aventurat amb el seu primer Shakespeare per celebrar el 10è aniversari. “ El somni d’una nit d’estiu ”, dirigida per Marta Parramón, és la comèdia que ha preparat la companyia de la Serra de Sanferm com a acte central del cicle “Fem 10 Anys”, que va començar aquest estiu amb les estrenes del vodevil “Taxi!” i el musical “La botiga dels horrors”.
Una vintena de persones prenen part en el muntatge que es va representar aquest cap de setmana a l’Espai de Teatre i Cinema de Vic (ETC), en dues funcions que van poder veure uns 350 espectadors. Teatre la Palangana va preparar una posada en escena despullada i grupal en què els mateixos actors, a banda d’interpretar, van construir els espais de l’obra únicament amb l’ajuda d’unes teles.
“El somni d’una nit d’estiu” és una de les comèdies romàntiques més conegudes de William Shakespeare. S’hi barregen les històries de quatre enamorats, un grup de comediants atenencs i els ducs d’Atenes, que són sorpresos per uns personatges sobrenaturals sortits dels boscos. L’osonenca Marta Parramón ha dirigit el muntatge amb la vista fixada en la companyia anglesa Propeller, especialista en les obres de l’autor anglès. L’obra, un referent del teatre universal, representa un canvi de registre en la trajectòria de Teatre la Palangana.
La celebració dels 10è aniversari tindrà la seva cloenda el divendrs 6 de setembre. Aquest dia la companyia inaugurarà una exposició de fotografies retrospectiva a El Mur del Vicjove, s’encarregarà del pregó de la festa major del barri de la Serra de Sanferm i representarà el vodevil “Taxi!”. Un cop s’acabi la funció hi haurà coca i cava pels assistents i es projectarà un audiovisual del que han donat de si aquests 10 anys.
HORARIS DE LA CLOENDA
18.00. Inauguració exposició retrospectiva VicJove
20.30. Pregó festa major Serra de Sanferm
21.00. Representació del vodevil Taxi!
22.45. Pasís, cava, brindis, projecció d’un audiovisual i disco
Teatre la Palangana clou el seu desè aniversari amb un Shakespeare
Unes 350 persones veuen l'obra a l'Espai ETC de Vic
ARA A PORTADA
Publicat el 04 de setembre de 2013 a les 18:12
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Aquest divendres comencen els actes de la Festa del Pi de Centelles
-
Cultura i Mitjans
Emili Vilamala guanya el primer premi del concurs de fotografia Amics de la ciutat de Vic
-
Cultura i Mitjans
Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 19, 20 i 21 de desembre
-
Cultura i Mitjans
La pista de gel de Manlleu, única a Osona
-
Cultura i Mitjans
Tot a punt a Centelles per a una nova edició de la Fira de la Tòfona
-
Cultura i Mitjans
Vic celebra el Nadal amb un centenar de propostes repartides per tots els barris de la ciutat
