Torelló i Manlleu oferiran una rebuda conjunta als joves actors de «Pa Negre»

Francesc Colomer i Marina Comas han estat guardonats com a actor i actriu revelació als Premis Goya 2011.

Publicat el 15 de febrer de 2011 a les 18:27
Foto de família dels guanyadors de 'Pa negre'. Foto: ACN

Aquest dimecres, dia 16 de febrer, l’Ajuntament de Manlleu i l’Ajuntament de Torelló faran una recepció institucional conjunta als joves artistes osonencs Francesc Colomer i Marina Comas, protagonistes de la pel·lícula “Pa negre”, d’Agustí Villaronga, guardonats com a actor i actriu revelació als Premis Goya 2011. Comas també ha estat distingida amb el Premi Gaudí 2011 com a millor actriu secundària pel seu paper a la pel·lícula.

La recepció conjunta que ofereixen els dos municipis és oberta a tota la ciutadania que vulgui compartir aquest reconeixement amb els joves actors osonencs i les seves famílies, que també seran presents en l’acte.
 
El film “Pa Negre”, basat en dues novel·les de l’escriptor rodenc Emili Teixidor, va obtenir nou estatuetes dels Premis Goya 2011, que es van lliurar a Madrid diumenge passat, entre ells els de millor pel·lícula, millor director i millor guió adaptat. Als Premi Gaudí 2011, que es van lliurar a Barcelona el 17 de gener passat, la pel·lícula es va endur 13 guardons, entre ells els de millor pel·lícula, millor director i millor guió.

 
DATA:  DIMECRES, dia 16 de febrer
HORA: 19.00 hores
LLOC:  Sala de sessions de l’Ajuntament de Manlleu
HI INTERVINDRAN: Pere Prat, alcalde de Manlleu; Miquel Franch, alcalde de Torelló; Francesc Colomer, actor manlleuenc; Marina Comas, actriu torellonenca.
 

Més informació de la pel·lícula i dels Premis Goya