Txarango i Mishima així com el discjòquei Headbirds actuaran aquest diumenge al Central Park de Nova York (EUA) en el marc del SummerStage Festival. El concert, organitzat en col·laboració amb l'Institut Ramon Llull (IRL), portarà aquestes formacions catalanes a actuar en un dels escenaris més populars de l'escena internacional davant d'unes 5.000 persones. L'activitat duu per nom Catalan Sounds on Tour i s'emmarca en el programa de l'IRL per donar suport a la internacionalització dels grups catalans. El primer en actuar serà Headbirds, a les tres de la tarda, i tres quarts d'hora més tard serà el torn de Mishima. Després d'una segona actuació de Headbirds, Txarango tancarà el recital a quarts de sis de la tarda. Serà la primera vegada que el grup, la majoria de membres dels quals resideixen a Osona, actua a Amèrica.
El SummerStage Festival, organitzat per City Parks Foundation, és un programa d'actuacions gratuïtes i de gran qualitat artística que es desenvolupa de juliol a setembre a diferents parcs de la ciutat, però principalment al Central Park de Nova York, i concretament, al Rumsey Playfield (entre la 5ena Avinguda i el carrer 69).
L'objectiu del SummerStage és donar a conèixer a les diferents comunitats que viuen a Nova York la diversitat de cultures que hi ha al món, en els seus formats més tradicionals i contemporanis. Les activitats, que es realitzen a l'aire lliure, són obertes i accessibles per a persones de totes les edats i procedències. Es calcula que el públic diari és d'unes 5.000 persones.
Enguany i per primera vegada, l'IRL col·labora amb el Festival per organitzar Catalan Sounds on Tour. Aquesta col·laboració arriba després que l'any passat l'IRL convidés a la directora artística del SummerStage Festival, Erika Elliott, al Mercat de Música Viva de Vic i FiraTàrrega perquè conegués l'oferta artística que s'hi presentava.
Txarango i Mishima, diumenge a Nova York
Actuaran al Central Park davant de 5.000 persones en el "Catalan Sounds on Tour"
ARA A PORTADA
-
Set persones detingudes en un nou dispositiu contra la multireincidència a Vic i Manlleu Irene Giménez Vinyet
-
El GDT reivindica la crisi de la pesta porcina com «una oportunitat» per «transformar el model» Irene Giménez Vinyet
-
Ramaders d'Osona afectats per la pesta porcina del 2001: «No sé com ho vam resistir, no sabies on posar el bestiar» Redacció
-
La CUP aposta per la diversificació del model productiu per posar fre al «monocultiu de porcs i turistes» Irene Giménez Vinyet
-
«Macrocultiu» o diversificació: la pesta porcina accelera el debat sobre el model econòmic a Osona Irene Giménez Vinyet
Publicat el 15 de juliol de 2014 a les 17:20
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Vic celebra el Nadal amb un centenar de propostes repartides per tots els barris de la ciutat
-
Cultura i Mitjans Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 12, 13 i 14 de desembre
-
Cultura i Mitjans
Osona i el Lluçanès es bolquen amb «La Marató» 2025: totes les activitats
-
Cultura i Mitjans
Espinelves es converteix en l'epicentre dels mercats de Nadal amb la Fira de l'Avet
-
Cultura i Mitjans
El Mercat Medieval de Vic supera els 250.000 visitants en una 29a edició marcada pel bon temps
-
Cultura i Mitjans
Nadal il·luminat a Vic
