La festa major de Tavèrnoles encara la recta final en un cap de setmana carregat d'actes. Abans, el divendres 31, se celebra un dels més populars, el sopar de Festa Major que, aquest any i com a novetat, està format per un menú de tapes disposades en 4 barres en diferents estils de menjar. Seguidament, hi haurà ball amb l’orquestra Solimar i discomòbil amb el DJ Sagalet.
El dissabte dia 1 a la tarda, es viurà l’acte més “bèstia” d’aquesta Festa Major: La Pista Americana, que es realitzarà al camp de futbol organitzada per Anigami. Al vespre, una botifarrada popular a l’aparcament serà el preludi del teatre a la fresca amb l’obra “Diner negre” a càrrec del Teatre Centre d’Arbúcies.
El diumenge dia 2 la quitxalla serà la gran protagonista, s’iniciarà amb una xocolotada popular al matí seguit de l’animació infantil amb jocs gegants i festa de l’escuma. A la tarda, al Centre Cívic els nens del Casal d’Estiu de Tavèrnoles realitzaran un espectacle infantil, i tot seguit, actuació de màgia amb el mag Joss. Al vespre a la terrassa del Centre Cívic, sopar de “coca i pernil” i a les 10 concert a la fresca a càrrec de Taverbanda. El dilluns 3, a les 12 del migdia el darrer acte de la Festa Major serà la missa en honor a Sant Esteve.
Podeu consultar el programa complet en aquest enllaç.
Últim cap de setmana de celebracions a Tavèrnoles
La festa major del municipi acaba el dilluns, 3 d’agost
ARA A PORTADA
Publicat el 31 de juliol de 2015 a les 17:24
Actualitzat el 31 de juliol de 2015 a les 18:19
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
L'Atlàntida de Vic estrena «Escorça», una exploració de la identitat i el poder des del circ contemporani
-
Cultura i Mitjans
La memòria és el fil conductor de la mostra d'art contemporani en aparadors buits de Manlleu
-
Cultura i Mitjans
Nova sessió del cicle de conferències «Paisatges Habitacionals» a la seu del COAC a Vic
-
Cultura i Mitjans
Els millors plans per a la Castanyada 2025 a Osona i el Lluçanès
-
Cultura i Mitjans
La Fira de la Muntanya de Vic arriba a la 44a edició
-
Cultura i Mitjans
Roda de Ter commemora el 22è aniversari de la mort de Miquel Martí i Pol
