Aquest diumenge, dia 19 de juny, es farà a la sala d’exposicions de Can Puget (Baixada de la Fidela, 1-3), a les 12:30 hores, la representació de l’espectacle “Cartes de Mozart”, de la companyia Corcia Teatre i la Coral Regina.
Es tracta d’un assaig obert al públic en versió concert, amb els actors, de l’espectacle que la companyia Corcia Teatre i la Coral Regina preparen per estrenar a la tardor. L’entrada és lliure.
Les nombroses cartes que s'han conservat de Mozart són un testimoni únic per a aproximar-se a la figura del compositor austríac. En aquest espectacle, les cartes ens acosten a la persona i a l'artista, al creador que va enlluernar amb la seva creativitat i va sorprendre amb les seves paraules.
Són molts els aspectes de la vida de Mozart que es poden veure a través de les seves cartes; alguns d’ells molt coneguts per tota la filmografia que se n’ha fet i d’altres que encara avui dia són molt desconeguts.
“Cartes de Mozart” és un espectacle fresc que, a partir d’algunes de les 700 epístoles que es conserven del cèlebre músic, presenta el Mozart infant, l’escatològic, les seves pors, els seus amors, la relació amb el seu pare i amb altres compositors contemporanis... Tot això conduït per una dramatúrgia que ho enllaça a través d’uns actors i d’una coral que ho acompanya musicalment. Tot un espectacle multidisciplinar que val la pena no perdre’s.
La direcció musical va a càrrec de Jordi Lluch i la direcció teatral, de Joan Roura, i hi intervenen la Coral Regina, Alba Boada, al piano i els actors Xavier Boada i Jordi Arqués.
Un assaig en obert
Cultura i Mitjans
Aquest diumenge a Manlleu, Corcia Teatre i la Coral Regina presenten “Cartes de Mozart”.
ARA A PORTADA
-
Societat Vic impulsa un servei d'acompanyament a les famílies i de suport al desenvolupament dels infants de 0 a 3 anys Irene Giménez Vinyet
-
-
Societat La Fundació Impulsa busca mentors per acompanyar joves a Osona durant el curs 2026-2027 Irene Giménez i Vinyet
-
Cultura i Mitjans Diada de Catalunya 2026: actes i activitats a Osona i el Lluçanès per l'Onze de Setembre Irene Giménez Vinyet
-
Cultura i Mitjans El concert inaugural del Mercat de Música Viva de Vic reflexionarà sobre la música en directe ACN
Publicat el
17 de juny de 2011 a
les 13:17
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
L'arquitectura també juga: quatre rutes per descobrir Osona aquest agost
-
Cultura i Mitjans
10 atractius turístics d'Osona que has de visitar aquest estiu
-
Cultura i Mitjans
Nova directora i nous reptes: Què passarà al Museu d'Art Medieval de Vic?
-
Cultura i Mitjans
Un estiu marcat per la calor i l'eclipsi solar: les millors imatges de la temporada a Osona i el Lluçanès
-
Cultura i Mitjans
Tot allò que has de saber de la Festa del Serpent de Manlleu
-
Cultura i Mitjans
Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 14, 15 i 16 d'agost
