L’Ajuntament de Vic, des de l’Oficina de Turisme i la regidoria de Cultura, han proposat un any més una manera ben fresca de gaudir de bona música en directe a diferents espais de la ciutat, a través de l’organització del cicle de concerts Nits de música als jardins. Una alternativa que aquest mes d’agost han pogut gaudir tots aquells amants de la bona música.
El concert “Safareig, música diversa” va tancar el cicle de concerts el passat dijous, dia 27 d’agost, al pati de la Casa Bojons. Un centenar d’espectadors van poder gaudir d’una perfecte música eclèctica construïda a partir de sons jueus i mediterranis amb els artistes: Josep Casadesús, al contrabaix; Salvi Estragués, a la guitarra; Roger Pujol, al violí; Gerard Torrents, a la percussió i Ramon Vilar, al clarinet.
El “Duet de saxo i cello” i “Duo de contrabaix-llaüd” són les dues formacions que van actuar els dies 13 i el 20 d’agost, respectivament, Ambdues van permetre gaudir també d’un nivell musical excel•lent.