La Cambra de Comerç de Barcelona celebrarà el proper dimarts el Dia de la Cambra 2013, en un acte que es farà a la Casa Llotja de Mar, a les set de la tarda, a la ciutat comtal. Durant aquesta vetllada, es reconeixeran i premiaran les trajectòries d’empreses de Barcelona i de la demarcació que celebren aniversaris emblemàtics com ara els 50, 75, 100, 125, 150 i més anys de trajectòria pública activa. L’acte estarà presidit pel president de la Generalitat, Artur Mas.
Enguany destaquen entre les empreses i entitats premiades dos forns de la comarca d’Osona: la Pastisseria Forn de Sant Roc de Manlleu, amb una història de 125 anys; i el Forn de Sant Miquel de Vic, amb cent anys.
En total, 92 empreses rebran el reconeixement de la Cambra de Comerç de Barcelona.
La Cambra de Comerç distingirà dos forns centenaris osonencs
La Pastisseria Forn de Sant Roc de Manlleu i el Forn de Sant Miquel de Vic seran guardonats a Barcelona
ARA A PORTADA
Publicat el 18 d’octubre de 2013 a les 16:47
Et pot interessar
-
Societat Torelló inicia tasques de desbrossament i neteja de residus al tram urbà del riu Ges
-
Societat Puja l'atur a Osona i el Lluçanès durant el juliol
-
Societat Originals, al pebre negre i, ara, amb gust de sajolida: les patates de Sant Tomàs amplien la gamma de productes
-
Societat Festa Major d'Olost 2025: programació d'actes i activitats
-
Societat Identitat, tradició i cultura popular: Manlleu escalfa motors per la Festa Major 2025
-
Societat Roda de Ter instal·larà més càmeres de videovigilància