La Cambra de Comerç de Barcelona celebrarà el proper dimarts el Dia de la Cambra 2013, en un acte que es farà a la Casa Llotja de Mar, a les set de la tarda, a la ciutat comtal. Durant aquesta vetllada, es reconeixeran i premiaran les trajectòries d’empreses de Barcelona i de la demarcació que celebren aniversaris emblemàtics com ara els 50, 75, 100, 125, 150 i més anys de trajectòria pública activa. L’acte estarà presidit pel president de la Generalitat, Artur Mas.
Enguany destaquen entre les empreses i entitats premiades dos forns de la comarca d’Osona: la Pastisseria Forn de Sant Roc de Manlleu, amb una història de 125 anys; i el Forn de Sant Miquel de Vic, amb cent anys.
En total, 92 empreses rebran el reconeixement de la Cambra de Comerç de Barcelona.
La Cambra de Comerç distingirà dos forns centenaris osonencs
La Pastisseria Forn de Sant Roc de Manlleu i el Forn de Sant Miquel de Vic seran guardonats a Barcelona
Ara a portada
-
Societat Salut i l'Ajuntament de Vic perfilen la cessió del solar del Mercat Municipal per construir-hi un nou CAP Irene Giménez Vinyet
-
Societat Osona Salut Mental amplia les instal·lacions amb consultoris nous i sales per a teràpies de grup Redacció
-
Ciutats Sau instal·la alarmes per advertir la població en cas de trencament de la presa Arnau Urgell i Vidal
-
Cultura i Mitjans El bressol original que va allitar Jacint Verdaguer s'exposarà de forma permanent a la Casa Museu de Folgueroles Redacció
-
Publicat el 18 d’octubre de 2013 a les 16:47
Et pot interessar
-
Societat Un de cada cinc adolescents de la Catalunya Central presenta un consum de risc d'alcohol
-
Societat La consellera Paneque visita les instal·lacions de la comunitat energètica Balenyà Sostenible
-
Societat L'equip d'agents cívics de Torelló comença a treballar per fomentar el civisme i la convivència al municipi
-
Societat Una quarantena d'artesans i 200 formatges per tastar i comprar al tall: torna el Lactium de Vic