L’Ajuntament de Vic, a través de l’Institut Municipal de Promoció i Economia (IMPEVIC) i la delegació de la Cambra de Comerç de Barcelona a Osona, organitzen una trobada anomenada: El Club de les Famílies Empresàries. L’acte tindrà lloc avui dimecres 26 de maig a les 17:30 de la tarda, a la seu de la Delegació de Cambra de Comerç (Sala Sert de l’Edifici El Sucre a Vic).
La trobada té per objectiu crear un lloc per a membres de famílies empresàries de pimes on
compartir experiències, idees i solucions als conflictes que sorgeixen a totes les empreses
familiars en el procés de la successió: fórmules de pactes i acords familiars, la planificació de la
successió, expectatives, dificultats de relació, errors i encerts... Per parlar d’aquest tema, s’ha convidat Joan Alfons Torrent, llicenciat en ciències empresarials i MBA per ESADE, i Mercè Dedeu, llicenciada en psicologia, ambdós fundadors de Torrentidedeu, consultors d’empresa familiar.
Es lliurarà als assistents un exemplar del llibre “La tribu siempre lo hemos hecho así” que va guanyar el premi de Narrativa Empresarial ESADE-RBA i un altre del llibre titulat “La família empresària Castells-com gestionar els conflictes i la comunicació amb èxit en les empreses familiars”.
La inscripció és gratuïta, prèvia confirmació a la delegació de la Cambra per telèfon (93 889 54 14) o per correu electrònic: vic@cambrabcn.org.
Trobada: el club de les famílies empresàries
Societat
ImpeVic i la Cambra de Comerç s’endinsen en els problemes de la successió a les pimes familiars.
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans La 38a edició del Mercat de Música Viva de Vic tanca amb 170.000 assistents Irene Giménez i Vinyet
-
Cultura i Mitjans La 38a edició del Mercat de Música Viva de Vic omple de ritme i bon ambient la capital d'Osona Oriol Clavera
-
Societat Vic instal·larà pantalles a les entrades de la ciutat per informar de les places d'aparcament disponibles Irene Giménez Vinyet
-
Societat Els Bombers extingeixen un incendi forestal a Sant Bartomeu del Grau Irene Giménez i Vinyet
-
Societat L'Ajuntament de Roda de Ter reclama «actuacions concretes» per resoldre la problemàtica del trànsit Irene Giménez i Vinyet
Publicat el
26 de maig de 2010 a
les 06:58
Et pot interessar
-
Societat
El Mercat de Música Viva de Vic, on la cultura es dona de la mà amb la reivindicació
-
Societat
El Mercat de Música Viva de Vic reuneix 1.300 professionals acreditats
-
Societat
El Govern vol potenciar les aules d'acollida intensiva per afavorir la integració de l'alumnat nouvingut
-
Societat
Troben el cos sense vida d'Andreu Chinchilla, veí de Viladrau molt conegut al poble
-
Societat
El concert inaugural de la 38a edició del Mercat de Música Viva de Vic reflexiona sobre la música en directe
-
Societat
La iaia Angeleta, ingressada a l'Hospital de Vic: «No tot són flors i violes als 95 anys»
