Vic Comerç regala viatges a Viena, París, Lisboa i Madrid

Nova campanya de promoció de la Targeta Urbana

Publicat el 03 de setembre de 2013 a les 15:59
Vic Comerç, la marca que engloba les tres associacions de comerciants de Vic (CentreVic, Unió de Comerciants Remei-Estadi i GAP), ha presentat la campanya de setembre “Tornes a necessitar vacances???” de promoció de la Targeta Urbana, que ja té més de 9.300 clients adherits. A la iniciativa, els comerciants regalaran quatre packs de viatge formats per estades de caps de setmana a diferents capitals europees (avió o Ave i nits d'hotel), un kit de maletes de viatge per a cada viatge i la seva respectiva guia turística. Els destins seran Viena, París, Lisboa o Madrid.

Aquests premis estan valorats en més de 2.000 euros en total. La campanya ha començat aquest 1 de setembre i finalitzarà el 30 del mateix mes.

D’altra banda, ja han sortit els guanyadors de la campanya d’agost, que consistia en regalar 15 lots de productes alimentaris que incorporen embotits, formatges, vins, pa, cervesa, llibres de receptes i ganivets, entre d’altres.

Cartell de la campanya i catàleg de regals