NacióDigital ha estat inclòs en el fons d'ajuda creat per Google News Initiative el mes de març per donar suport econòmic a la premsa local enfront els efectes econòmics negatius causats per l'epidèmia sanitària de la Covid-19. L'import aprovat serà de 15.000 dòlars.
El Journalism Emergency Relief Fund està orientat a les empreses de petita i mitjana dimensió que gaudeixen d'un especial arrelament en els seus àmbits territorials d'actuació. "Tot operant de forma global, aquest fons proporcionarà una ruta de fàcil accés a l'assistència financera en un moment especialment crític", ha manifestat Google.
La selecció dels mitjans -uns 5.300 dels cinc continents- que han accedit als ajuts ha estat executada per un equip de professionals de Google amb coneixement i experiència en periodisme digital en els països dels cinc continents coberts per la convocatòria.
Segons el vicepresident de Google News, Richard Gingras, "les notícies locals són un recurs vital per mantenir les persones i les comunitat connectades en les bones èpoques. Avui, duen a terme una tasca encara més important, ja que aporten dades sobre com la Covid-19 està afectant la vida diària, i aquesta funció està sent posada en perill per les conseqüències econòmiques de la pandèmia".
Google inclou NacióDigital en el seu programa d'ajut a la premsa local per la pandèmia
L'objectiu de 'Journalism Emergency Relief Fund', creat per la marca nord-americana el mes de març, és fer costat als mitjans arrelats a les comunitats territorials d'arreu del món
ARA A PORTADA
Publicat el
17 de juny de 2020 a
les 21:48
Et pot interessar
-
Societat
«Entrebancs com la dermatosi nodular ens han de servir per millorar com a sector»
-
Societat
L'Ajuntament de Torelló inspecciona un infrahabitatge del carrer Sant Josep
-
Societat
Arnau Tordera pronuncia el pregó del Mercat del Ram de Vic 2026
-
Societat
Neix Birding Ter, una fira per impulsar el riu Ter com a eix de connexió territorial
-
Societat
Una trentena d'equips d'arreu del món es reuneixen a Vic pel 43è Trofeu Internacional de Globus Mercat del Ram
-
Societat
Tot el que has de saber del Mercat del Ram de Vic 2026
