Les escoles i instituts de Vic presenten els seus projectes al Sucre

Els pares poden escollir el centre dels seus fills, en la quarta edició de la Jornada PEC.

Publicat el 29 de gener de 2013 a les 18:43
L’Ajuntament de Vic ha presentat la 4a Jornada del Projecte Educatiu de Ciutat – Intercanvi de projectes pedagògics dels centres educatius de Vic, que tindrà lloc aquest dissabte que ve, 2 de febrer, de 9:00 a 14:00h h, a l’auditori Marià Vila d’Abadal de l’edifici El Sucre de Vic.

La regidora d’Educació de l’Ajuntament de Vic, Anna Erra, ha destacat que la Jornada PEC “és una eina primordial per als pares, perquè complementa una de les seves principals preocupacions que és conèixer el funcionament i les dinàmiques de l’escola dels seus fills”. Aquesta jornada tant serveix perquè “els pares puguin triar quina escola volen que vagin els seus fills”.

La Jornada PEC – Intercanvi de projectes pedagògics dels centres educatius de Vic és una trobada d’intercanvi entre professionals de l’educació, estudiants i les seves famílies i dóna visibilitat als projectes pedagògics que s’estan portant a terme a les escoles i instituts. La coordinadora de l’àrea d’Educació de l’Ajuntament de Vic, Núria Homs, ha manifestat que amb la jornada “s’explica des de com ensenyar les matemàtiques o l’art fins a com fomentar l’esperit emprenedor entre els estudiants”. Homs ha afegit que “amb aquesta jornada, també es dóna l’oportunitat als mestres perquè comparteixin experiències i coneixements entre ells”.

Com a novetat, aquest any, la Jornada PEC, comptarà amb la col·laboració de vuit alumnes dels Programes de qualificació professional inicial (PQPI).

Totes les 14 escoles i instituts de la ciutat estan convocats a presentar els seus projectes pedagògics durant 15 minuts. Les presentacions de cada una d’elles quedaran recollides en vídeos que es podran visualitzar des del web www.vic.cat/educacio.

La Jornada forma part de les activitats d’acompanyament al període de preinscripció d’educació infantil, primària i secundària per al nou curs escolar 2013-2014. Fins ahir dilluns, un centenar de persones ja s’havien inscrit. Les inscripcions es poden fer per telèfon 93 702 72 57 o a través de la web www.vic.cat/educacio. En l’edició de l’any passat, 170 persones hi van participar.

Formulari d’inscripció

Programa d’actes