El pròxim dimecres, dia 26 d’octubre, a les 20:00 h tindrà lloc l’acte d’inauguració del curs 2010-2011 de l’Escola de Música de Vic, que enguany ret homenatge al compositor, director i pedagog vigatà, Rafael Subirachs i Ricart.
Rafael Subirachs i Ricart (1902 -1977) era compositor i pedagog musical, mestre de capella, director del cos Nacional de Bandes Simfòniques d´Espanya i director del cor Orfeó Vigatà.
L’esdeveniment estarà presidit per l’alcalde de Vic, Josep M. Vila d’Abadal, i comptarà amb les intervencions del catedràtic de Patrimoni Musical de la Universitat Autònoma de Barcelona, Dr. Josep M. Gregori Cifré, i el músic, cantant i compositor, Rafael Subirachs i Vila, a banda de la directora de l’Escola de Música de Vic, Montse Catllà.
Al final de l’acte hi haurà una actuació musical a càrrec del Cor de Noies del Conservatori sota la direcció de Sebastià Bardolet.
L’Escola de Música de Vic homenatja Rafael Subirachs
En el marc de la inauguració del curs 2011-2012.
ARA A PORTADA
Publicat el
22 d’octubre de 2011 a
les 20:38
Et pot interessar
-
Societat
Vic celebra el tradicional Dijous Llarder amb protagonisme dels productes de proximitat
-
Societat
L'incendi de Manlleu no va ser al traster on eren les víctimes
-
Societat
La Diputació de Barcelona inverteix 70.400 euros a la Plana de Vic per prevenir incendis i fer els boscos més resilents
-
Societat
El CHV incorpora una nova tècnica per al tractament del glaucoma avançat
-
Societat
Com són els nous contenidors de residus que ha començat a instal·lar l'Ajuntament de Vic?
-
Societat
Dol a Manlleu per la mort de cinc joves en l'incendi d'un traster: «Estem molt tristos»
