El pròxim dimecres, dia 26 d’octubre, a les 20:00 h tindrà lloc l’acte d’inauguració del curs 2010-2011 de l’Escola de Música de Vic, que enguany ret homenatge al compositor, director i pedagog vigatà, Rafael Subirachs i Ricart.
Rafael Subirachs i Ricart (1902 -1977) era compositor i pedagog musical, mestre de capella, director del cos Nacional de Bandes Simfòniques d´Espanya i director del cor Orfeó Vigatà.
L’esdeveniment estarà presidit per l’alcalde de Vic, Josep M. Vila d’Abadal, i comptarà amb les intervencions del catedràtic de Patrimoni Musical de la Universitat Autònoma de Barcelona, Dr. Josep M. Gregori Cifré, i el músic, cantant i compositor, Rafael Subirachs i Vila, a banda de la directora de l’Escola de Música de Vic, Montse Catllà.
Al final de l’acte hi haurà una actuació musical a càrrec del Cor de Noies del Conservatori sota la direcció de Sebastià Bardolet.
L’Escola de Música de Vic homenatja Rafael Subirachs
En el marc de la inauguració del curs 2011-2012.
Ara a portada
-
Societat Salut i l'Ajuntament de Vic perfilen la cessió del solar del Mercat Municipal per construir-hi un nou CAP Irene Giménez Vinyet
-
Societat Osona Salut Mental amplia les instal·lacions amb consultoris nous i sales per a teràpies de grup Redacció
-
Ciutats Sau instal·la alarmes per advertir la població en cas de trencament de la presa Arnau Urgell i Vidal
-
Cultura i Mitjans El bressol original que va allitar Jacint Verdaguer s'exposarà de forma permanent a la Casa Museu de Folgueroles Redacció
-
Publicat el 22 d’octubre de 2011 a les 20:38
Et pot interessar
-
Societat Un de cada cinc adolescents de la Catalunya Central presenta un consum de risc d'alcohol
-
Societat La consellera Paneque visita les instal·lacions de la comunitat energètica Balenyà Sostenible
-
Societat L'equip d'agents cívics de Torelló comença a treballar per fomentar el civisme i la convivència al municipi
-
Societat Una quarantena d'artesans i 200 formatges per tastar i comprar al tall: torna el Lactium de Vic