Vic compta amb un nou aparcament amb capacitat per vint vehicles. L’aparcament està situat a l’entrada sud de la ciutat, concretament a l’encreuament de l’avinguda dels Països Catalans amb el carrer del Virrei Avilés, al barri del Remei.
Per utilitzar aquest solar, que és de propietat privada, s'ha arribat a un acord a través d'un conveni amb l'Ajuntament. S'hi han fet obres per millorar l'accés: unes rampes provisionals i una delimitació de l'àrea nord del solar amb unes tanques de formigó. L’Ajuntament en serà el responsable de la cura i el manteniment.
Nou aparcament gratuït al carrer Virrei Avilés de Vic
Té capacitat per una vintena de cotxes
ARA A PORTADA
Publicat el 20 de juny de 2019 a les 11:28
Et pot interessar
-
Societat Pau Vinyals, actor de l'homenatge de l'Atlàntida de Vic a Verdaguer: «És contemporani perquè l'estem recitant ara»
-
Societat Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 16, 17 i 18 de maig
-
Societat La Pietat de Vic acull l'edició de primavera del Ressò
-
Societat Alpens es prepara per a una nova edició del Pixa't de riure! Festivalet internacional de l'humor
-
Societat Zetak, Alosa o Jose Luis Redondo completen el cartell del Festival Cantilafont
-
Societat Torelló celebra el centenari del Teatre Cirvianum