Anna Erra: «Avui arriba el meu final com a alcaldessa»

Qui ha liderat el projecte de Junts a la capital d'Osona els últims vuit anys tanca una etapa a la política municipal aquest 28-M: "És un dia especial"

Publicat el 28 de maig de 2023 a les 12:49
[municipals2023_o]
Anna Erra ha votat a l'Escola Guillem de Mont-Rodon a les 12 hores del migdia d'aquest diumenge 28 de maig, un dia "especial" per a qui ha estat alcaldessa de Vic els últims vuit anys –l'últim mandat amb majoria absoluta-. "Avui arriba el meu final com a alcaldessa de Vic" explica i remarca que és "una decisió que tenia molt clara".

Erra destaca que liderar el consistori vigatà ha estat "un dels honors més grans de la meva vida" i fa una crida a la ciutadania per sortir a votar: "És important decidir qui vols que et governi els pròxims quatre anys". "Vic, demostrem que la democràcia i les urnes, mai ens fan por", ha clos l'alcaldessa.

[noticia]69901[/noticia]