[municipals2023_o]
L'alcaldable de la CUP Vic, Carla Dinarès, ja ha dipositat el seu vot. Ho ha fet a les 12 hores del migdia al casal Mossèn Guiteras de Vic. El camí al 28-M ha estat llarg i cansat per la candidata cupaire a l'alcaldia vigatana que afronta la jornada electoral amb "ganes" i també "amb nervis" perquè arribi el moment de la veritat i es coneguin els resultats.
Dinarès ha fet una crida a la participació de la ciutadania en aquestes eleccions municipals i espera que avui "sigui el final de l'etapa convergent a la ciutat". Els cupaires seguiran la nit electoral a l'Espai La Tribu, al carrer Pare Coll de Vic.
Segons han informat fonts municipals, pocs minuts abans de les 9 del matí s'han constituït, sense incidents, les 44 meses que hi ha a Vic repartides entre vuit col·legis electorals.
[noticia]69901[/noticia]
Carla Dinarès, candidata de la CUP Vic, ja ha votat
L'alcaldable cupaire ha dipositat el seu vot a les 12 hores al casal Mossèn Guiteras
ARA A PORTADA
Publicat el 28 de maig de 2023 a les 12:07
Et pot interessar
-
Política El ple de l'Ajuntament de Vic, en directe
-
Política El Parlament dona llum verda a tramitar per lectura única el projecte de llei perquè Aiguafreda passi a Osona
-
Política El ple de Roda de Ter aprova la modificació del POUM
-
Política L'oposició de Manlleu denuncia «una deriva despòtica» del govern en minoria de Junts
-
Política Manlleu: un govern que «va per feina», condicionat pel trencament del pacte amb el PSC
-
Política Vic dona suport a l'embargament d'armes a Israel i a les resolucions internacionals contra el genocidi del poble palestí