Consulteu on us tocarà anar a votar el 9-N
Llistat amb els locals proposats pel Govern català
ARA A PORTADA
-
Aliança Catalana fitxa un fundador de l'entitat espanyolista Societat Civil Catalana Irene Giménez Vinyet
-
-
-
La plaça Major de Vic torna a ser un espai lliure de petards durant la revetlla de Sant Joan Redacció
-
Seguretat, civisme i creixement demogràfic, els «reptes» del govern de Vic per l'últim any de mandat Irene Giménez Vinyet
Publicat el
27 de setembre de 2014 a
les 19:36
Artur Mas ha signat aquest matí la convocatòria de la consulta sobre la independència de Catalunya que tindrà lloc el proper 9-N. Paral·lelament, també s'ha engegat un web del govern de la Generalitat en el que responen totes les preguntes que poden sorgir als votants.
Una d'elles podria ser "on hauré d'anar a votar?". Ara com ara el Govern ja ha fet arribar una primera proposta de locals de votació als ajuntaments, tot i que seran aquests els qui decideixin si utilitzen els centres proposats per la Generalitat o plantegen una possibilitat alternativa.
La proposta feta per la Generalitat -que es pot consultar al web- consisteix bàsicament en un llistat dels col·legis electorals que se solen utilitzar quan hi ha eleccions a Catalunya i ha donat deu dies als ajuntaments perquè proposin el seus punts de votació.
Segons el Govern, si algun ajuntament no vol col·laborar amb la Generalitat i rebutja la proposta de punts de votació, serà el mateix Executiu català qui buscarà altres espais en els quals posar les urnes.
Més enllà dels espais de votació en territori català, la Generalitat també ha situat 14 punts de votació a l'estranger.
Et pot interessar
-
Política
Tona aprova una modificació de crèdit de 2,74 milions d'euros per impulsar inversions estratègiques
-
Política
Vic aprova un pla d'usos comercials per preservar el comerç de qualitat i proximitat
-
Política
El ple de Vic tomba la moció de partits de l'oposició contra el tancament de l'alberg social
-
Política
Judit Sardà pren el relleu de Lluís Ges i es converteix en alcaldessa de Tona
-
Política
Tensió al ple de Vic per la sortida d'Elisenda Carrera del govern i els rumors que la situen a Aliança Catalana
-
Política
El ple de l'Ajuntament de Vic, en directe

