El passat 21 de desembre de 2010, el Congrés dels Diputats va aprovar per majoria la proposta de reforma de la Llei Orgànica de Règim Electoral General (LOREG) que suprimeix el dret de vot pels residents a l'exterior a les eleccions locals, consells insulars, cabildos insulares i al Conselh d'Aran i preserva, finalment, el dret de vot a les eleccions autonòmiques, generals i referèndums pels residents a l'exterior.
L'INE (Instituto Nacional de Estadística) ha publicat les dades tancades a 1er de gener de 2011 desagregades per municipis d'inscripció, segons que ha informat avui la Federació Internacional d'Entitats Catalanes (FIEC).
Els osonencs residents a l'exterior no podran votar el 22 de maig
Segons la reforma de la Llei Orgànica de Règim Electoral General.
ARA A PORTADA
-
El GDT reivindica la crisi de la pesta porcina com «una oportunitat» per «transformar el model» Irene Giménez Vinyet
-
El Govern avala l'ERTO que afecta 450 treballadors del Grup Jorge a Osona pel brot de pesta porcina Redacció
-
«Macrocultiu» o diversificació: la pesta porcina accelera el debat sobre el model econòmic a Osona Irene Giménez Vinyet
-
La CUP aposta per la diversificació del model productiu per posar fre al «monocultiu de porcs i turistes» Irene Giménez Vinyet
-
Publicat el 08 de març de 2011 a les 16:59
Et pot interessar
-
Política
El Consell Comarcal d'Osona aprova un pressupost de més de 50 milions d'euros pel 2026
-
Política
El ple de l'Ajuntament de Vic, en directe
-
Política
Prats de Lluçanès aprova el pressupost pel 2026
-
Política
Quant cobren els alcaldes i alcaldesses d'Osona i el Lluçanès?
-
Política
L'Ajuntament de Tona, molt a prop d'adquirir la finca Estabanell
-
Política
L'Ajuntament de Vic ha obert més de 50 expedients per sospita d'infrahabitatge
