Com cada any i ja en fa més de vint, el proper 15 d'octubre, ERC Vic retrà un sentit homenatge al president Lluís Companys, assassinat a traïció pel feixisme una matinada de 1940. La novetat d’enguany, però, és que els republicans han demanat a les entitats de la ciutat i a “tots els partits polítics de tradició democràtica”, que s’adhereixen a l’acte i que sigui més unitari que mai.
“Lluís Companys va ser el president de tots. De tots els que creiem en uns valors”, diuen des d’ERC. “El gest de ser-hi tots donaria a l'acte una força en defensa d'uns valors que, sens dubte, ens uneixen”, afegeixen.
“Per a tota la gent d'ERC que representem les sigles del partit que ell va fundar i va militar és un honor poder-li brindar aquest record, més encara en els moments en què els anhels de llibertat de Catalunya són més transversals i vius que mai. Una Catalunya lliure i justa poden acabar sent el millor homenatge a tots els que, com ell, van perdre la vida en la defensa de la llibertat i la justícia per el nostre país”, expliquen els republicans en una nota.
ERC Vic proposa un homenatge unitari a Lluís Companys
Política
Els republicans conviden a l’acte a entitats i partits “de tradició democràtica”.
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans El Mercat de Música Viva de Vic, on la cultura es dona de la mà amb la reivindicació Irene Giménez Vinyet
-
Cultura i Mitjans La 38a edició del Mercat de Música Viva de Vic omple de ritme i bon ambient la capital d'Osona Oriol Clavera
-
-
Cultura i Mitjans Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 18, 19 i 20 de setembre Irene Giménez Vinyet
-
Política El Govern vol potenciar les aules d'acollida intensiva per afavorir la integració de l'alumnat nouvingut ACN
Publicat el
05 d’octubre de 2012 a
les 09:06
Et pot interessar
-
Política
La inscripció «UE Vic» de la graderia de l'estadi Hipòlit Planàs no es restituirà (de moment)
-
Política
Vic estrenarà el nou servei de bus urbà al desembre
-
Política
El ple de l'Ajuntament de Vic, en directe
-
Política
Domènec Parera serà la figura protagonista de la Marxa dels Vigatans 2026
-
Política
L'alcalde de Santa Eugènia de Berga acaba el discurs de Festa Major amb un «puta Espanya»
-
Política
Elisenda Carrera serà la candidata d’Aliança Catalana a Vic
