Després de les onades de consultes populars sobre la independència arreu de Catalunya, de l’aprovació per part del Parlament de Catalunya de la Llei de Consultes Populars per via de referèndum, així com l’admissió a tràmit per part de la Mesa del Parlament de la proposta de consulta popular per via de referèndum sobre la independència de la nació catalana, s’obre un període de canvis, oportunitats i passos endavant en el camí cap a l’autodeterminació.
En aquest context Esquerra-Vic organitza una jornada de formació sota el títol: “I ara què? L’endemà de les consultes populars sobre la independència”, amb l’objectiu de donar resposta a les qüestions que es plantegen després de les diverses onades de consultes populars.
DIA: dissabte 19 de juny
HORA: a partir de les 10 h fins a les 14h
LLOC: Casal Marià Serra i Badell (C/ Morgades, 48)
Programa de la jornada
9:30h a 10h. Presentació a càrrec de Joan López, regidor de l’Ajuntament de Vic i candidat a l’alcaldia per ERC.
10h a 11h. Xerrada “La llei de consultes populars per via de referèndum de Catalunya: un pas endavant”, a càrrec de Pere Aragonès, diputat d’ERC al Parlament de Catalunya i ponent de la Llei de consultes populars.
11.30h a 12.30h. Xerrada “Els paper d’Esquerra davant les consultes” a càrrec de Miquel Àngel Estradé, exalcalde de les Borges Blanques, actualment regidor i diputat d’ERC al Parlament de Catalunya.
12:30 – 14:00 Taula rodona: “Les consultes populars: una demostració de radicalisme democràtic”, amb la participació d’Uriel Bertran, Miquel Strubell, Mònica Sabata i Quico Sallès, periodista de Nació Digital.
14h Cloenda a càrrec de Josep M. Font, president d’Esquerra Vic.
I ara què? L’endemà de les consultes sobiranistes
ERC Vic organitza aquest dissabte una jornada per debatre el camí cap a la independència. Hi participarà Quico Sallès, de Nació Digital.
ARA A PORTADA
-
Carla Dinarès (CUP Vic) deixa l'acta de regidora: «Aquesta ciutat és una de les coses que més estimo del món» Irene Giménez Vinyet
-
-
Els municipis del Lluçanès i el Govern avancen en la planificació del futur Consell Comarcal Redacció
-
Denuncien «bloqueig» i ús fraudulent de les cites prèvies per fer els tràmits d'estrangeria a Vic Irene Giménez Vinyet
-
Publicat el
18 de juny de 2010 a
les 19:13
Et pot interessar
-
Política
El ple de l'Ajuntament de Vic, en directe
-
Política
Demanen més de 30 anys de presó per l'atac a la comissaria dels Mossos de Vic en solidaritat amb Pablo Hasél
-
Política
Els fets delictius baixen un 7% a Vic
-
Política
ERC i Junts denuncien al Parlament els impagaments del Govern amb la Mancomunitat del Lluçanès
-
Política
Acord PSC-Comuns pels pressupostos de la Generalitat 2026: aquestes són les mesures per Osona
-
Política
Entre la fugida d'estudi i el tancament de files
