Josep Martínez va ser nomenat la setmana passada secretari general del Departament d’Interior de la Generalitat. El vigatà serà doncs el número dos d’un altre vigatà, Ramon Espadaler, nou conseller d’Interior.
Fins ara, Martínez era subdirector general d’Assistència Jurídica i Règim Local de la Direcció General d’Administració Local, al Departament de Governació i Relacions Institucionals i, des de l’octubre de 2012, director dels serveis territorials de la Catalunya Central del mateix Departament.
Currículum de Josep Martínez Melgares
Secretari general del Departament d’Interior
Nascut a Baeza l’any 1963.
Llicenciat en Dret i en Geografia i Història per la Universitat de Barcelona. Diplomat en Funció Gerencial a l’Administració Pública per l’Escola Superior d’Alta Direcció d’Empreses de Barcelona (ESADE) i màster en Alta Funció Directiva per l’Escola d’Administració Pública de Catalunya. Màster en Gestió Urbanística per la Universitat Politècnica de Catalunya, també ha cursat diversos postgraus en urbanisme i dret immobiliari.
Des del 2002 fins l’actualitat ha estat subdirector general d’Assistència Jurídica i Règim Local de la Direcció General d’Administració Local, al Departament de Governació i Relacions Institucionals i, des de l’octubre de 2012, director dels serveis territorials de la Catalunya Central del mateix Departament.
Va exercir com a funcionari tècnic a l’Ajuntament de Vic del 1988 al 1990 i a l’Ajuntament de Torelló des del 1991 fins el gener de 2002. També ha estat assessor jurídic de diversos Ajuntaments de Catalunya.
Josep Martínez, número dos de Ramon Espadaler
El vigatà, que havia treballat als ajuntaments de Vic i Torelló, nomenat nou secretari general d’Interior.
ARA A PORTADA
Publicat el 08 de gener de 2013 a les 17:40
Et pot interessar
-
Política Manlleu aprova la modificació per la reordenació urbanística del polígon del Verdaguer
-
Política Manlleu declara «persones non grates» els policies infiltrats als moviments socials dels Països Catalans
-
Política A Vic s'han frustrat un total de 36 intents d'ocupació durant el darrer any
-
Política Aliança Catalana guanya una regidora a Roda de Ter
-
Política Turull, convidat d'honor a la Festa Verdaguer de Folgueroles
-
Política Vic demanarà a la Generalitat ampliar el servei de bus que connecta amb el Lluçanès i el Berguedà