[municipalsinformacional]
La seguretat és el tema, en majúscules, de la campanya electoral del 28-M. Des de Junts per Vic presentaven la seva proposta en aquesta matèria, una estratègia lligada al foment del civisme i la convivència com a "valors clau per a una societat corresponsable i madura", remarcava Albert Castells, alcaldable de la formació.
El cap de llista de Junts per Vic aposta per "la tolerància zero" amb les conductes delinqüencials i incíviques i insisteix que a Vic "qui la fa la paga, qui abusi del sistema xocarà amb el sistema". Castells es compromet a treballar per "la preservació de l'ordre públic i la seguretat" i destaca que cal defensar "els drets fonamentals de la ciutadania com la igualtat i l'equitat" a més de la llengua i la cultura com a "garantia de cohesió social".
Elisabet Franquesa, actual regidora de Seguretat i Civisme a l'Ajuntament de Vic i número 3 de la candidatura de Junts a la capital d'Osona, explica que proposen crear un circuit "proper i eficient per a denúncies ràpides i actuacions immediates" per agilitzar els processos a les comissaries de la ciutat. Augmentar la plantilla de la Guàrdia Urbana i d'agents cívics també forma part de l'estratègia de Junts per Vic amb l'objectiu de "treballar més conjuntament entre policia, veïnat, agents cívics i de mediació", a més de la creació d'una unitat específica de control de les ocupacions, el desplegament del programa dels joves amb conductes de risc i la promoció de la "tinença responsable d'animals de companyia".
Junts per Vic proposa la creació d'un circuit de «denúncies ràpides i actuacions immediates»
Política
L'estratègia en matèria de seguretat de la formació vol fomentar la convivència i el civisme; L'alcaldable Albert Castells aposta per "la tolerància zero" amb les conductes delinqüencials i incíviques i insisteix que "a Vic, qui la fa la paga"
ARA A PORTADA
-
-
Cultura i Mitjans Vic es prepara per a una nova edició de la multitudinària Fira de la Muntanya Irene Giménez i Vinyet
-
Societat El ple de Vic tomba una moció per donar suport institucional a la vaga general de l'11-N Irene Giménez Vinyet
-
Cultura i Mitjans Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 6, 7 i 8 de novembre Irene Giménez Vinyet
Publicat el
19 de maig de 2023 a
les 10:00
Et pot interessar
-
Política
Vic aprova un pressupost de més de 86 milions d'euros pel 2027
-
Política
Nova reunió per avançar en la creació del Consell Comarcal del Lluçanès
-
Política
Alhora denuncia «la intimidació» policial a Vic mentre recollia signatures per presentar-se al 29-N
-
Política
Isaac Peraire serà el candidat d'ERC a la Catalunya Central per a les eleccions del 29-N
-
Política
De Vic al Parlament per impulsar la reforma de l'educació infantil
-
Política Eleccions espanyoles del 29-N a Osona i el Lluçanès: a quina mesa he de votar?
