La cadena humana independentista de l'ANC es farà el 14 de juliol

Política

La iniciativa, que necessitarà 10.000 voluntaris, servirà com a prova per a l’11 de Setembre, quan abastarà tot el país.

Publicat el 05 de juny de 2013 a les 07:03
L’Assemblea Nacional Catalana (ANC), per mitjà de les assemblees locals de les comarques d’Osona i del Ripollès, promou la creació d’una cadena humana que enllaci una ruta pels principals espais vitals de Jacint Verdaguer amb la seva obra, el proper 14 de juliol (no el 7 de juliol, com s'havia anunciat en un principi). Aquest itinerari tindrà una distància aproximada de 15 quilòmetres, unint la Casa Museu Verdaguer (Folgueroles) amb el santuari barroc de La Gleva (Les Masies de Voltregà).

Amb aquesta proposta, l’ANC continuarà les proves de cadenes humanes que s’organitzaran arreu dels Països Catalans i que culminaran, la Diada de l’Onze de setembre de 2013, amb la gran cadena humana que recorrerà el litoral català. Ja se n’ha fet alguna altra a llocs com el Baix Llobregat, a Begues, tot i que amb molta menys gent.

A la nostra comarca, sota el lema “En defensa pròpia”, l’ANC fa una crida a tots els osonencs a formar part d’aquesta gran cadena, per a la qual es necessitaran unes 10.000 persones (a raó d’1,5 metres per persona). Per inscripcions, enviar un mail a vic@assemblea.cat.

Dossier de la cadena humana (PDF)

Escull Osona com la teva font preferida de Google