Fins a data d’avui, 137 periodistes, representants de més d’una cinquantena de mitjans de comunicació, s’han acreditat ja davant la comissió Osona Decideix amb l’objectiu de cobrir informativament la jornada electoral del proper diumenge 13 de desembre, data de la celebració del referèndum sobre la independència de Catalunya que se celebrarà en aquesta comarca.
Els mitjans informatius desplaçats abasten la totalitat de la premsa comarcal i nacional, més una àmplia representació estatal i, a més, destaca especialment la presència de mitjans internacionals.
Entre aquests últims cal assenyalar, per la seva particular cobertura mundial, a banda de per l’interès demostrat per aquest referèndum, els següents mitjans: BBC, les agències France-Presse i Routers, Le Monde, RTL-Ràdio Tele Luxembourg, La Croix, Proceso, Liberation, Sami Press, Volkskrant, Europa Libetas Comunicación, Euskal Telebista i Gara.
La consulta a Osona obté un ampli ressò mediàtic
Més de 100 periodistes, d’àmbit nacional i internacional, s’han acreditat per cobrir el referèndum sobre la independència de Catalunya que es farà a la comarca.
ARA A PORTADA
Publicat el 10 de desembre de 2009 a les 17:07
Et pot interessar
-
Política Vic demanarà a la Generalitat ampliar el servei de bus que connecta amb el Lluçanès i el Berguedà
-
Política Vic aprova una moció per reclamar la delegació de competències en matèria d'immigració a la Generalitat
-
Política El ple de l'Ajuntament de Vic, en directe
-
Política Torelló aprova una modificació de la taxa del servei de recollida de residus
-
Política Junts i ERC acorden la reobertura de l'Oficina d'Habitatge de Manlleu
-
Política Manlleu aprova una modificació del POUM per a la reordenació urbanístic del Verdaguer