Fins a data d’avui, 137 periodistes, representants de més d’una cinquantena de mitjans de comunicació, s’han acreditat ja davant la comissió Osona Decideix amb l’objectiu de cobrir informativament la jornada electoral del proper diumenge 13 de desembre, data de la celebració del referèndum sobre la independència de Catalunya que se celebrarà en aquesta comarca.
Els mitjans informatius desplaçats abasten la totalitat de la premsa comarcal i nacional, més una àmplia representació estatal i, a més, destaca especialment la presència de mitjans internacionals.
Entre aquests últims cal assenyalar, per la seva particular cobertura mundial, a banda de per l’interès demostrat per aquest referèndum, els següents mitjans: BBC, les agències France-Presse i Routers, Le Monde, RTL-Ràdio Tele Luxembourg, La Croix, Proceso, Liberation, Sami Press, Volkskrant, Europa Libetas Comunicación, Euskal Telebista i Gara.
La consulta a Osona obté un ampli ressò mediàtic
Política
Més de 100 periodistes, d’àmbit nacional i internacional, s’han acreditat per cobrir el referèndum sobre la independència de Catalunya que es farà a la comarca.
ARA A PORTADA
-
Societat Manlleu adapta la 33a edició de la Fira del Porc i la Cervesa per les previsions de pluja Irene Giménez i Vinyet
-
Societat La Fira del Porc i la Cervesa de Manlleu reivindica la tradició xarcutera i cansaladera de la vila ACN
-
Cultura i Mitjans Manlleu es prepara per a la 33a edició de la Fira del Porc i la Cervesa Irene Giménez Vinyet
-
Cultura i Mitjans Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 2, 3 i 4 d'octubre Irene Giménez Vinyet
-
Societat La Guàrdia Urbana de Vic afirma que els delictes lleus van a la baixa Irene Giménez i Vinyet
Publicat el
10 de desembre de 2009 a
les 17:07
Et pot interessar
-
Política
Les petites coses mal fetes
-
Política
ERC Prats de Lluçanès prepara el terreny per a les eleccions municipals del 2027
-
Política
Sant Miquel de Balenyà s'incorpora a la Mancomunitat La Plana com a membre de ple dret
-
Política
Josep Sallent és el nou alcalde de Santa Eugènia de Berga en substitució de Xavier Fernández
-
Política
Eduard Robles deixa l'acta de regidor de Manlleu: «Se m'ha acabat la bateria»
-
Política El darrer curs polític del mandat arrenca a Vic amb el «repte demogràfic» al centre del debat
